Strikker til spira vår

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Teppe på pinnene ikveld, så lille I magen blir god å varm ❤ teppet er ikke like langt som det ser ut til på bildet :)
68dafef4195df7f23a5f8c65b400aa93

Jepp, shorts som jeg tenkte jeg kunne bruke til hentesett siden det er såpass nærme sommeren, men ser at den blir litt stor.
Syns også dette hørtes søtt ut! Ble litt inspirert faktisk! Ellers er ikke jeg i gang med strikkinga enda, har avventa litt. Men kan nok bare begynne, har to babyer til på vei i veldig nær familie med termin en liten måned før meg, så det skal bli nok av strikking!

Syns også dette hørtes søtt ut! Ble litt inspirert faktisk! Ellers er ikke jeg i gang med strikkinga enda, har avventa litt. Men kan nok bare begynne, har to babyer til på vei i veldig nær familie med termin en liten måned før meg, så det skal bli nok av strikking!
Så morro ! :) gleder meg så fælt til å sy å strikke til lille I magen ! :)

Jeg har så vidt begynt å strikke en ulljakke :) strikker i str 6 mnd da, siden det blir junibarn!
Har tenkt til å strikke hentesett, men klarer ikke bestemme meg for mønster.

Jeg kan ikke strikke, men har bestilt strikkekurs hos svigermor. Har lyst til å strikke teppe. Og til jul får hun oppskrift på hentesett, så da forstår hun vel at hun skal bli bestemor og ikke har noe valg... Hehe

Noen andre som lager noe til lille I magen ?
Så koselig at du har starta å strikke :) gleder meg veldig til å begynne å strikke til den lille selv, men har foreløpig avventet litt (tillegg til at jeg har så mange andre småtroll som står i kø å venter på å få diverse strikkagaver) :)

Så koselig at du har starta å strikke :) gleder meg veldig til å begynne å strikke til den lille selv, men har foreløpig avventet litt (tillegg til at jeg har så mange andre småtroll som står i kø å venter på å få diverse strikkagaver) :)
Så morro :) her er det bare lille I magen som venter :)

Back
Topp