Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja ! Legge ved bilde?Jepp, shorts som jeg tenkte jeg kunne bruke til hentesett siden det er såpass nærme sommeren, men ser at den blir litt stor.
Syns også dette hørtes søtt ut! Ble litt inspirert faktisk! Ellers er ikke jeg i gang med strikkinga enda, har avventa litt. Men kan nok bare begynne, har to babyer til på vei i veldig nær familie med termin en liten måned før meg, så det skal bli nok av strikking!Jepp, shorts som jeg tenkte jeg kunne bruke til hentesett siden det er såpass nærme sommeren, men ser at den blir litt stor.
Så morro !Syns også dette hørtes søtt ut! Ble litt inspirert faktisk! Ellers er ikke jeg i gang med strikkinga enda, har avventa litt. Men kan nok bare begynne, har to babyer til på vei i veldig nær familie med termin en liten måned før meg, så det skal bli nok av strikking!
Omg !elsker den !
Den var skjønn da! Lur idé med shorts! Må jo omfavne sommerbabyidéen!Heller dakan ikke strikke hehe.
Men har gjort noe feil når jeg har heklet beina så vet ikke om denne går i søpla til slutt. Tenkte å hekle ferdig å se hvordan den blir
Vis vedlegget 143159
Blir nok noen som kan strikke for meg ogsåFlinke jenter!
Jeg har fått ei vennine til å Strikke for meg![]()
Så fin !Heller dakan ikke strikke hehe.
Men har gjort noe feil når jeg har heklet beina så vet ikke om denne går i søpla til slutt. Tenkte å hekle ferdig å se hvordan den blir
Vis vedlegget 143159
Jeg skjønner ikke "kilene" mellom bena.... ?Heller dakan ikke strikke hehe.
Vis vedlegget 143159
Så koselig at du har starta å strikkeNoen andre som lager noe til lille I magen ?
Så morroSå koselig at du har starta å strikkegleder meg veldig til å begynne å strikke til den lille selv, men har foreløpig avventet litt (tillegg til at jeg har så mange andre småtroll som står i kø å venter på å få diverse strikkagaver)
![]()