IKM uke 47

Wuhu, tatt min første sånn billigstrimmeltest idag! :D Nå blir det spennende å se når EL dukker opp :)

CD 10:
ImageUploadedByBV Forum1445889657.400432.jpg

Cd 6 idag, starter å teste med el tester cd 10 :-)

Hvis syklusen er normal nå så er ikm 22.nov:-) pp2

Da ser det ut til at tanta har dratt sin vei :-D Forhåpentligvis kommer hun ikke igjen før om 10 - 12 mnd ish :-D Men skal ikke ta det for gitt med hu der :-P Har dere begynt å teste etter el?

Bruker ferilitetsmonitor og den ba om tester fra CD 6 :p Er CD 8 i dag, fått lav alle de dagene. Håper på høy fra i morgen siden jeg har fått høy fra CD 9 de andre syklusene :) Oooog håper at jeg får EL denne syklusen :)

Hva betyr cd? :P Jeg venter på at tanta skal dra sin kos, så prøver jeg hostesaft mellom endt mens og EL :)

Bruker ferilitetsmonitor og den ba om tester fra CD 6 :p Er CD 8 i dag, fått lav alle de dagene. Håper på høy fra i morgen siden jeg har fått høy fra CD 9 de andre syklusene :) Oooog håper at jeg får EL denne syklusen :)

Forrige pp så fikk jeg høy på dag 6 :-) Skal begynne å teste i morgen :-)

El tester fra cd 7. Tester på ettermiddagen! Men skal bare kjøre på hele denne mbd siden jeg er litt usikker på syklusen og fordi samboeren skal mye bort :/

Cd14 og en tom sirkel på CB digital eggløsningstest. Trodde smilefjeset skal vise seg for første gang i dag.

Back
Topp