Yes liker å høre det jeg, å når jeg fpr høre det fra 3 stk på to dager så ble jeg gladSå koselig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes liker å høre det jeg, å når jeg fpr høre det fra 3 stk på to dager så ble jeg gladSå koselig da![]()
Er nok ikke viljen det står på, mer på hvor mye liv det er her de neste dagene.Du klarer det om du vil![]()
Ha ha søta å der var duDet er du absolutt![]()
Skjønner dem godt, jeg.Yes liker å høre det jeg, å når jeg fpr høre det fra 3 stk på to dager så ble jeg glad
Lille U er viktigst så da får du tåle mindre rundt tallEr nok ikke viljen det står på, mer på hvor mye liv det er her de neste dagene.
Og så får jeg ikke skravlet så mye om dagen siden lille U vil ha mammaen sin <3 <3
Uff det er tidlig altsåDet er i HarstadSnør ikke kjempemye altså, men innimellom. Nok til at det har lagt seg
Det er jo så koselig ♡Ja måtte ta han opp og trooor han sovnet på brystet mitt nå.
Selvfølgelig er han det.Lille U er viktigst så da får du tåle mindre rundt tall
Her er jeg ja. Ikke den mest aktive for tiden, men titter innom av og til. Må jo se hvordan det går med alleHa ha søta å der var du
Det var min i går. Det er den ikke nå. Huff.Hurra skittentøyskurven er tom![]()
Jeg har fler, og de er aldri tomme samtidigeDet var min i går. Det er den ikke nå. Huff.
Blir fort full igjenDet var min i går. Det er den ikke nå. Huff.
Er han fremdeles sur?Står bra til her![]()
Joda, gubben ble Surmen har ikke fått den enda
Savner deg her inneHer er jeg ja. Ikke den mest aktive for tiden, men titter innom av og til. Må jo se hvordan det går med alle![]()
Takk for detSkjønner dem godt, jeg.
Du pleier å virke veldig grei og snill![]()
Jaaaa koste oss litt slik før det ble litt for varmt og jeg ha han i sengen sinDet er jo så koselig ♡
Skal bli flinkere å komme innom. Tviler på jeg får sove i natt så blir vel her littSavner deg her inne
Det jeg u grunn jeg også. Er vel samme problemet her også.Jeg har fler, og de er aldri tomme samtidige
Haha, dere får si det til ham neste gang dere ser ham!Sjekker oftehan vikarierer bare rundt omkring. Møtt han på sykehuset endel ganger
blir han fast, skifter vi på flekken
![]()
Åh ♡ det er så herlig når de egentlig er litt for stor men vil kose litt uansettJaaaa koste oss litt slik før det ble litt for varmt og jeg ha han i sengen sin❤