Har ingen lift-gardiner her i huset fra før, men hadde en del der vi bodde før. Så er ikke så dreven på det, tydeligvisÅåh, så kjedelig:-/ Ingen erfaring med liftgardiner her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ingen lift-gardiner her i huset fra før, men hadde en del der vi bodde før. Så er ikke så dreven på det, tydeligvisÅåh, så kjedelig:-/ Ingen erfaring med liftgardiner her![]()
Ja, man gjør jo det! Ser seg rett og slett litt blind på eget arbeidEr sikkert kjempefint!Man ser seg gjerne litt lei selv fordi man holder på med det så mye
Ja, er så mye fint - og nettopp kjøpt klompelompe strikkeboka, lyst til å strikke noe derfra med en gang
Sånne lykter blir kjempefine julegaver
![]()
Utrolig at sånt skal være så inni granskauen vanskelig :-oDagens prosjekt var tydeligvis å prøve å få opp et par lift-gardiner på soverommet. Mye knøvling og skruer som f*** ikke ville inn i veggen... Var nok til at jeg ble kjempesliten i hvert fall. Skulle ikke tro det var så vanskelig!!
Nå er det pause før jeg er nødt til å gjøre meg ferdig med resten av soverommet..
Spørs jo på tempoet til kvelden :-oDet klarer vi vel å nå?![]()
Jeg sliter med nettverket og bruker mobilnettet :-oJeg gjør visst alt mulig annet på dataen i dag enn å snakke med dere
Må skjerpe meg nå..
Det her var sånn "usynlig" regulering, invisalignAah. Jeg måtte fjerne 4 hjeksler for å få plass til reguleringen. Enda var det trangt![]()
Aaah. Smarte greierDet her var sånn "usynlig" regulering, invisalign![]()
SkjønnerKort i km men lang i å være ute
Så fint gjortKb er i bursdag, jeg har vært å kjøpt en blomst og satt på trappa til ei venninne md ønske om fin uke .
Nå sitter jeg i bilen å ser på kamp
Så snilt gjort daKb er i bursdag, jeg har vært å kjøpt en blomst og satt på trappa til ei venninne md ønske om fin uke .
Nå sitter jeg i bilen å ser på kamp
Haha, ja, har alltid hørt at det er enkeltHar ingen lift-gardiner her i huset fra før, men hadde en del der vi bodde før. Så er ikke så dreven på det, tydeligvisskal jo være veldig enkelt da! Sånn egentlig
![]()
Håper du har masse mobildataJeg sliter med nettverket og bruker mobilnettet :-o
Greit å ha litt å bytte på daJa, man gjør jo det! Ser seg rett og slett litt blind på eget arbeidhar lyst å lage et babyteppe til, men har jo ikke bruk for så mange tepper vel..?
Og dyre greierAaah. Smarte greier![]()
Nope gjordw ikke detSkjønnerSpiste dere og sånt ute og?
![]()
Ikke til hele kvelden :-oHåper du har masse mobildata![]()
Du skrev ikke en lapp eller noe?Takk
Får se om hun finner ut hvem det er fra![]()
Nei og nei :OIkke til hele kvelden :-o
Hvor dyrt?:OOg dyre greier![]()