Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en jente og en gutt fra før, var like kvalm under graviditeter. Forskjellen var at når jeg gikk gravid med gutten hadde jeg masse kviser mens jeg hadde perfekt hud mens jeg gikk med jenten!
Tanta mi har 4 gutterJa, føler at det er det.. Kanskje en blir skuffa over at man trodde/gjettet feil, men er enig i at det nok ikke er mange som blir skuffa over kjønn![]()
Har hørt om de som får nr 3 og 4 - og fremdeles kun har et kjønn. Da skjønner jeg godt at de kan være litt skuffet!
Hvor langt er du på vei? Jeg er 10+0 i dag og har så langt ikke fått en kvise.... Husker ikke når problemet oppstod, er 11 år siden jeg gikk gravid med eldstemannArtig å høre! Jeg har så utrolig stygg hud for tiden! Forferdelig er det! Blir spennende å se hva det er inni der![]()
Min hud ble styggere allerede ca en uke etter eggløsning, i form av å være veeeldig oljete. Og den har blitt styggere og styggere siden, med både store og små kviser. Masse små kviser langs hele hårfestet, kviser rundt munnen, mellom øynene, på kjevene og på bryst og skuldre. Ser helt katastrofe ut. Har vanligvis helt ren, normal hud. Jeg er verre nå enn jeg var i puberteten. Er 8+4 i dag.Hvor langt er du på vei? Jeg er 10+0 i dag og har så langt ikke fått en kvise.... Husker ikke når problemet oppstod, er 11 år siden jeg gikk gravid med eldstemann
Uff, det er skikkelig kjipt når det skjer... Jeg brukte masse penger på dyprens og andre ansiktsbehandlinger hos hudpleier, uten noe som helst resultat. Fikk beskjed av legen om å holde ut resten av svangerskapet også ville det fikse seg selvetter fødsel. Det gjorde det ogsåMin hud ble styggere allerede ca en uke etter eggløsning, i form av å være veeeldig oljete. Og den har blitt styggere og styggere siden, med både store og små kviser. Masse små kviser langs hele hårfestet, kviser rundt munnen, mellom øynene, på kjevene og på bryst og skuldre. Ser helt katastrofe ut. Har vanligvis helt ren, normal hud. Jeg er verre nå enn jeg var i puberteten. Er 8+4 i dag.
Ja, regner med det går seg til etter fødselUff, det er skikkelig kjipt når det skjer... Jeg brukte masse penger på dyprens og andre ansiktsbehandlinger hos hudpleier, uten noe som helst resultat. Fikk beskjed av legen om å holde ut resten av svangerskapet også ville det fikse seg selvetter fødsel. Det gjorde det også