Grad av kvalme og kjønn på barnet

Sist var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Fikk jente. Nå blir jeg småkvalm hvis det går for lenge mellom vært måltid, men det er veldig spennende!

Med eldste gutten var jeg såvidt kvalm på kveldstid, med yngste gutten var jeg sengeliggende kvalm og ble sykemldt fra skolen og nå er jeg ennå mer kvalm. Så virker mer som det blir værre for hver graviditet og ikke på kjønn for min del..

Jeg har en jente og en gutt fra før, var like kvalm under graviditeter. Forskjellen var at når jeg gikk gravid med gutten hadde jeg masse kviser mens jeg hadde perfekt hud mens jeg gikk med jenten!

Artig å høre! Jeg har så utrolig stygg hud for tiden! Forferdelig er det! Blir spennende å se hva det er inni der :)

Ja, føler at det er det.. Kanskje en blir skuffa over at man trodde/gjettet feil, men er enig i at det nok ikke er mange som blir skuffa over kjønn :)
Har hørt om de som får nr 3 og 4 - og fremdeles kun har et kjønn. Da skjønner jeg godt at de kan være litt skuffet!
Tanta mi har 4 gutter :p

Med storebror var jeg litt morgenkvalm, men det ga seg fort.. Denne gangen er jeg ekstremt kvalm!

Artig å høre! Jeg har så utrolig stygg hud for tiden! Forferdelig er det! Blir spennende å se hva det er inni der :)
Hvor langt er du på vei? Jeg er 10+0 i dag og har så langt ikke fått en kvise.... Husker ikke når problemet oppstod, er 11 år siden jeg gikk gravid med eldstemann

Hvor langt er du på vei? Jeg er 10+0 i dag og har så langt ikke fått en kvise.... Husker ikke når problemet oppstod, er 11 år siden jeg gikk gravid med eldstemann
Min hud ble styggere allerede ca en uke etter eggløsning, i form av å være veeeldig oljete. Og den har blitt styggere og styggere siden, med både store og små kviser. Masse små kviser langs hele hårfestet, kviser rundt munnen, mellom øynene, på kjevene og på bryst og skuldre. Ser helt katastrofe ut. Har vanligvis helt ren, normal hud. Jeg er verre nå enn jeg var i puberteten. Er 8+4 i dag.

Min hud ble styggere allerede ca en uke etter eggløsning, i form av å være veeeldig oljete. Og den har blitt styggere og styggere siden, med både store og små kviser. Masse små kviser langs hele hårfestet, kviser rundt munnen, mellom øynene, på kjevene og på bryst og skuldre. Ser helt katastrofe ut. Har vanligvis helt ren, normal hud. Jeg er verre nå enn jeg var i puberteten. Er 8+4 i dag.
Uff, det er skikkelig kjipt når det skjer... Jeg brukte masse penger på dyprens og andre ansiktsbehandlinger hos hudpleier, uten noe som helst resultat. Fikk beskjed av legen om å holde ut resten av svangerskapet også ville det fikse seg selvetter fødsel. Det gjorde det også

Uff, det er skikkelig kjipt når det skjer... Jeg brukte masse penger på dyprens og andre ansiktsbehandlinger hos hudpleier, uten noe som helst resultat. Fikk beskjed av legen om å holde ut resten av svangerskapet også ville det fikse seg selvetter fødsel. Det gjorde det også
Ja, regner med det går seg til etter fødsel :) Har vurdert hudpleie, men tviler på at det er noe som klarer å hamle opp med hormonene.

Jeg er veldig kvalm og håper da litt på en jente :rolleyes: Har heelt likt svangerskap til nå som en venninne som skal ha jente, så hun er helt sikker på at det er en jente hos meg også :dummy1:

Back
Topp