Skravletråd Oktober

Oi, ja, tiden går utrolig fort! Skal han i barnehagen fra januar av eller?
Har ihvertfall søkt inn fra januar men han står på venteliste. Er visst på 5. plass i barnehagen vi har på første valg og de tvilte på at han fikk starte der i januar.

Er det jeg også har gjort til nå:-/. Og kunne nok fint ha fortsatt. Men virker som han sover bedre nå når han sovner i egen seng enn med puppen i munnen. Ikke så mange oppvåkninger nå. Og greit å ta det nå før jeg begynner å jobbe på nyåret siden jeg jobber turnus. Og jeg må gå mer kvelder for å få kabalen til å gå opp. Så gubben slipper å stresse med en liten som ikke vil sove uten pupp
Det skjønner jeg, er ikke lett å være pappa når det er mamma som et ønsket :/

Har ihvertfall søkt inn fra januar men han står på venteliste. Er visst på 5. plass i barnehagen vi har på første valg og de tvilte på at han fikk starte der i januar.
Hva gjør dere da? Har de to opptak? Blir en av dere hjemme i permisjon, eller satser du på en av de andre barnehagene?

Det skjønner jeg, er ikke lett å være pappa når det er mamma som et ønsket :/
Helt sant:-). Gubben har stått med en hysterisk gråtende gutt i armene og prøvd å få han til å sovne. Så kommer jeg og slenger ut en pupp og 2 sek etter så sover han:-D

Back
Topp