Så deilig at det går fintDa har mini sovnet i egen seng for 3je kveld på rad:-D. Med litt hjelp av white noise og litt kosing iform av stryking på hode og ryggen. Og pupp på sengekanten
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig at det går fintDa har mini sovnet i egen seng for 3je kveld på rad:-D. Med litt hjelp av white noise og litt kosing iform av stryking på hode og ryggen. Og pupp på sengekanten
.
Ja, jeg liker litt fart og tempo når jeg jobba. Da fløy dageneJa da blir timene så ufattelig lange![]()
Kjøkken er gøyNå har vi sittet og tegnet nytt kjøkken på ikea sin kjøkkenplanlegger! Veldig fin måte å bruke lørdagen!![]()
Når ebgynner nattevakta di?
Oj.. det høres kult ut faktiskPCEn sitter foran dataen med en bombe med oppgaver og en sitter et annet sted med en manual for å kunne løse oppgavene
Må ha gode kommunikasjonsevner og logisk sans
![]()
Har ihvertfall søkt inn fra januar men han står på venteliste. Er visst på 5. plass i barnehagen vi har på første valg og de tvilte på at han fikk starte der i januar.Oi, ja, tiden går utrolig fort! Skal han i barnehagen fra januar av eller?
Høres ut som om du koser degHva gjør folk på en lørdagskveld? Her er det Løvenes konge, potetgull og hekling![]()
Ja synes også det. Nå måtte jeg inn litt igjen og puppen måtte tilSå deilig at det går fint![]()
Oj.. det høres kult ut faktisk![]()
Hei på degHei på dere. Eg hade glømt ut att me ska snu klokkan imon. Veldigt glømsk i svangerskap
Jeg liker slike spill som krever noe mer enn bare trykking på en kontrollerKan absolutt anbefales! Sjelden jeg gidder å engasjere meg nok til å ville spille mer enn en gang, men dette fenget skikkelig![]()
Det er det besteJa, jeg liker litt fart og tempo når jeg jobba. Da fløy dagene![]()
Det er det absoluttDet er det beste![]()
Jeg liker slike spill som krever noe mer enn bare trykking på en kontroller![]()
Det skjønner jeg, er ikke lett å være pappa når det er mamma som et ønsket :/Er det jeg også har gjort til nå:-/. Og kunne nok fint ha fortsatt. Men virker som han sover bedre nå når han sovner i egen seng enn med puppen i munnen. Ikke så mange oppvåkninger nå. Og greit å ta det nå før jeg begynner å jobbe på nyåret siden jeg jobber turnus. Og jeg må gå mer kvelder for å få kabalen til å gå opp. Så gubben slipper å stresse med en liten som ikke vil sove uten pupp
Progosteron støtteHva er Crinone?![]()
Hihi det skal jegSå herlig. Må oppdatere oss etter ul![]()
Ååja, er det stille og rolig?Kjøkken er gøy
Vakta mi begynte kl 1930..
Hva gjør dere da? Har de to opptak? Blir en av dere hjemme i permisjon, eller satser du på en av de andre barnehagene?Har ihvertfall søkt inn fra januar men han står på venteliste. Er visst på 5. plass i barnehagen vi har på første valg og de tvilte på at han fikk starte der i januar.
Helt santDet skjønner jeg, er ikke lett å være pappa når det er mamma som et ønsket :/
Jeg jobber turnus så jeg tar permisjon av deler av stillingen og går kveld en periode til vi får plass.Hva gjør dere da? Har de to opptak? Blir en av dere hjemme i permisjon, eller satser du på en av de andre barnehagene?