SkjønnerPleier å være mye å gjøre på enkelte fly, ja
Og danskebåten...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SkjønnerPleier å være mye å gjøre på enkelte fly, ja
Og danskebåten...![]()
Det skal jeg gjøre når de er ferdigeLegg gjerne ut bilder![]()
Var det da. Burde nok hatt en liten dupp her også før natta men da måtte det blitt nå og da våkner han i 6-7 tiden og det blir ikke natta før 6-10 tiden. Det hadde blitt for sent igjen
![]()
Så herlig. Må oppdatere oss etter ulDet var turnuslegen som tokja
6+1 rundt 6 uker ca
litt vanskelig pga uregelmessig sykluser
Min plan er nattevaktÅh, dette gråe været gjør meg så sløv! Hva er planen deres i kveld?
Jeg sitter og ser på mannen som henger opp noen hyller på kjøkkenet.![]()
Håper ikke hun blir veldig plaget av detJa lurer på om hun har det..
Ja vært en litt slitsom dag gitt![]()
Storebror har mark i ræva![]()
Nei gjør heldigvis ikke detBlir det en time lengre jobb i natt da siden klokka stilles?
Ja håper det stemmerDa krysser vi fingre for det![]()
Her gikk vi også i seng med mini kvart på 7 og da hadde sutret siden halv 6Her klarte vi ikke drøye den lengre enn til . Såå.. Ble natta kvart på syv![]()
Nå har vi sittet og tegnet nytt kjøkken på ikea sin kjøkkenplanlegger! Veldig fin måte å bruke lørdagen!Min plan er nattevakt
Du da?
Åh, så koselig!Da har mini sovnet i egen seng for 3je kveld på rad:-D. Med litt hjelp av white noise og litt kosing iform av stryking på hode og ryggen. Og pupp på sengekanten
.
Artig å se forskjellenOppdatering kl 18 (bare sånn for moro skyld):
I går kl 18
Kl 18 på torsdag
Kl 18 på onsdag
Da burde vi jo klare det![]()
Hadde vært gøy om dere klarte over 6000. Det ar vi ikke hatt en lørdag hittil i år tror jeg
Ok, takk for svarProgesteron som settes vaginalt
Ja savner selvsagt kosen med å ha han i armkroken med å amme i søvn men litt godt og at han begynner å klare å sovne selv ogsåÅh, så koselig!
Ja, da er det på tide å få senga si i fred. Men er jo så koselig å ligge inntil en varm babykropp! ❤Ja savner selvsagt kosen med å ha han i armkroken med å amme i søvn men litt godt og at han begynner å klare å sovne selv også. Spesielt siden han nærmer seg 10 måneder også
![]()
Så bra!! Det er jo kjempebra fremgang!!Da har mini sovnet i egen seng for 3je kveld på rad:-D. Med litt hjelp av white noise og litt kosing iform av stryking på hode og ryggen. Og pupp på sengekanten
.
Ikke meg heller. Ikveld skal gubbis prioriteresIkke regn med meg.
Orker ikke en slik kveld til
Ja, er kanskje detMhmpå tide nå som de har hvert sammen i 8 år