Malin0991
Glad i forumet
ja her går kjøpebrød lettere ned enn hjemmelaget, med mindre jeg lager rundstykkene mineHan brekker seg litt her også... Jeg har kjøpe brødog masse pålegg
Leverposte, makrell og magerost går det i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja her går kjøpebrød lettere ned enn hjemmelaget, med mindre jeg lager rundstykkene mineHan brekker seg litt her også... Jeg har kjøpe brødog masse pålegg
Leverposte, makrell og magerost går det i.
Det er lovEr det lov å juble litt av at man er lemster og helt gåen både her å der. Etter å ha kommet hjem fra lang sommer ferie og ting blomster mellom meg å sambo. Så natta ble litt lang å klam![]()
Det er veldig lovEr det lov å juble litt av at man er lemster og helt gåen både her å der. Etter å ha kommet hjem fra lang sommer ferie og ting blomster mellom meg å sambo. Så natta ble litt lang å klam![]()
:-D :-D :-DEr det lov å juble litt av at man er lemster og helt gåen både her å der. Etter å ha kommet hjem fra lang sommer ferie og ting blomster mellom meg å sambo. Så natta ble litt lang å klam![]()
Bank bank...Første kveld på ganske lenge at mini ikke våkner igjen, og holder det gående i timesvis.![]()
Sover enda.Bank bank...
Så bra. Virker som legging har løsnet litt for flere nåLillegutt sovnet med en gang jeg la han i sengen nå og stod ikke å hoppet i sengen i 3 kvarter førstFørste gang på lenge, Deilig!
![]()
Wow! Det var virkelig noe å juble forMå juble for at vi sov til 9 idag!![]()
Ja, det blir sånn når han tok natt i 9 tiden i går.Wow! Det var virkelig noe å juble for![]()