Ny om dagens utfordring tråd er laget 
Bra start, over 700 innlegg allerede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er utfordringen?Skal det. Må prøve å få unnagjort litt av utfordringen før hun kommer slik jeg er med i den
![]()
Aah. Må være deilig å få rydda unna. Elsker å kaste gammalt rotJa, det har detVi gjør dette for noen som er på ferie. Har fått tillatelse til å kaste ting, men de vet ikke at vi holder på.
Har funnet alt mulig rart der inne. Ting som burde vært pakket bort for 20 år siden. Jeg liker ikke å kaste andre sine ting, men nå blir det iallefall sortert og ryddet![]()
Da må du jo aldri bli uthvilt om unga våkner så ofte :ODet er jeg og!
Så braNy om dagens utfordring tråd er laget
Jo vi har det. Og det har funka fint i nesten 2 mnd. Nå har hun plutselig endra sovemønsterÅja! Men dere har ikke fast rekkefølge på kveldsrutiner før natta?![]()
Var å poste en ny tråd, 100 innlegg og kommentere i utfordringstrådenHva er utfordringen?
Så den nettopp. Så nå er det skrive skrive skriveVar å poste en ny tråd, 100 innlegg og kommentere i utfordringstråden. Kan vinne en Storsak idag
![]()
Veldig deiligAah. Må være deilig å få rydda unna. Elsker å kaste gammalt rot![]()
TypiskJo vi har det. Og det har funka fint i nesten 2 mnd. Nå har hun plutselig endra sovemønster![]()
Oj.. det var lenge :OVeldig deiligRommet har stått urørt i minst fem år.
Jeg tror kroppen har tilpasset seg. Jeg sover maks tre timer i strekk og slik har det vært i over fem år. Bortsett fra da jeg gikk gravid sist, da sov jeg hele tiden. Sikkert 20 timer av døgnetDa må du jo aldri bli uthvilt om unga våkner så ofte :O
Ser lovende utNy om dagens utfordring tråd er laget
Ja, man tilpasser seg omgivelsene sineJeg tror kroppen har tilpasset seg. Jeg sover maks tre timer i strekk og slik har det vært i over fem år. Bortsett fra da jeg gikk gravid sist, da sov jeg hele tiden. Sikkert 20 timer av døgnet
Det skjønner jegJaPå tide med en opprydding
![]()