Skravletråd Oktober

Håper prosjektet går fint:)
Gikk over all forventing:-). Måtte litt over i vår seng og se at puppen ikke forsvinner sånn over natten. Men da han var på full fart til sengekanten bar det over i sprinkelsengen:-). Og det sovnet han jammen jeg også (etter litt smålyder, sjekke bamsene få litt klem og kos):-)

For andre gang (som jeg kan huske) har mini sovnet av seg selv i egen seng:-). Vært litt frem og tilbake i egen seng og vår seng (bl.a for litt pupp). Ville prøve å få han til og sovne uten puppen (og gjerne med tutt) og jammen sovnet han i egen seng:-):-D
Hurra, så flott:D

Jeg er så trøtt. Også ble jeg kvalm også. Æsj.

Åh! Hurra , jeg har faktisk fri helg :D

Så deilig! Husker hvor godt frihelg smakte når jeg jobbet annen hver helg og mer til! Nyt det!:-)

Jeg skal sove!!!!
Sønnen min er syk og jeg har ikke sovet på to netter for han bare våkner og har vondt hele tiden. Så sove er høyt på listen for helgen...
Den ser jeg! Guri sjuk unge er en prøvelse❤️ God bedring til lillenurk og dytt inn en time egenpleie! Håper du får ladet opp :-)

Ååå. Nå blir også jeg kastet ut av forumet fra appen med beskjed om at brukeren daim ikke eksisterer. Men den Gjør virkelig det! Nå er jeg på pc, og her er jeg ikke komfortable så da blir det nok lite skravling fra meg :(
Ja jeg håper appen er med meg i dag...

Hallo! Da er jeg hjemme igjen! Ser der e har kommet noen sider her:D

Back
Topp