Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg venter et regnbuebarn - men gjør dette alene ;-) Hvor holder du til?Er det flere her inne med dame-kjæreste som venter regnbuebarn?![]()
Alene? Du er tøff daJeg venter et regnbuebarn - men gjør dette alene ;-) Hvor holder du til?
Takk, det er detJeg Gjør ikke det, men så utrolig koselig !![]()
Tusen takk! Er jo litt spent på reaksjonene til omgivelsene, men er forberedt på det mesteTommelopp! Har så sansen for detGratulerer og lykke til!
Hehe ja ! Har selv vert sammen med ei jente Før, men fant meg min soulmate, og han var mann. Så da blir det barn nr 2 med hanTakk, det er detSamme ingredienser, men litt annen fremgangsmåte
![]()
Så du har barn med ei dame fra før? Uansett, gratulerer med baby i magen. Uansett oppskrift, er det en helt fantastisk følelseHehe ja ! Har selv vert sammen med ei jente Før, men fant meg min soulmate, og han var mann. Så da blir det barn nr 2 med han![]()
NeineiSå du har barn med ei dame fra før? Uansett, gratulerer med baby i magen. Uansett oppskrift, er det en helt fantastisk følelse![]()
Tenkte at hvis jeg skulle ha barn måtte jeg prøve nå, og så satt det på første. Var forberedt på å vente litt... Men veldig hyggelig. Holder til i Oslo, og kjenner heller ingen som har termin rundt samme periode. Men det er vel fortsatt så tidlig at de fleste ikke snakker høyt om det enda... Men det hadde vært kjekt å møte andre i samme situasjon i barseltidenAlene? Du er tøff daJeg bor i Trondheim, men kjenner ingen som er i samme situasjon. Er litt spent på alt som skal skje, men føler vi er langt på vei når vi endelig har en spire i magen♡
Hvor i verden er du?![]()
Er det flere her inne med dame-kjæreste som venter regnbuebarn?![]()

Det er det sikkert ja, takk for tipsetKanskje hvis du spør i svangerskapsforumet? Må jo være noen flere her, selv om de ikke er i samme terminforum?
Til oss gikk det også på første forsøk. Men vi har vært sammen i 7 år, så det var absolutt på tideTenkte at hvis jeg skulle ha barn måtte jeg prøve nå, og så satt det på første. Var forberedt på å vente litt... Men veldig hyggelig. Holder til i Oslo, og kjenner heller ingen som har termin rundt samme periode. Men det er vel fortsatt så tidlig at de fleste ikke snakker høyt om det enda... Men det hadde vært kjekt å møte andre i samme situasjon i barseltidenGjorde dere det i Norge, eller ved klinikk i utlandet?
Så artigJeg er sammen med en jente og vi venter nå vårt første barn etter å ha vært i danmark
Vi holder til i Tønsberg![]()
Så artigGratulerer! Vi så også for oss utenlandsreise, men så ble det gjort på klinikk i Trondheim. Gleder oss til å bli foreldre, men er litt spent på reaksjoner i omgivelsene, og det å må forholde seg til synsere... men tror vi i det store og hele får en fin opplevelse
Kjenner dere flere i samme situasjon?
Hvor langt er du på vei? Og måtte dere ha flere forsøk? Ja vi var usikre på om vi skulle velge Danmark men så var det en gynekolog her i byen som samarbeider med klinikker i danmark så da ble det stork
Ja det blir en spennende tid fremover, vi har vel ikke tenkt så mye på reaksjoner fra omverden i grunn. Men alle rundt oss vet at vi har ønsket oss barn lenge så tror ingen kommer til å ha noen negative meninger der ihvertfall
Men den tid den sorg nå er det bare å glede seg til at vi endelig skal bli en familie