Skeive juni-mødre?

Tommelopp! Har så sansen for det :) Gratulerer og lykke til!

Jeg venter et regnbuebarn - men gjør dette alene ;-) Hvor holder du til?
Alene? Du er tøff da :D Jeg bor i Trondheim, men kjenner ingen som er i samme situasjon. Er litt spent på alt som skal skje, men føler vi er langt på vei når vi endelig har en spire i magen♡
Hvor i verden er du? :)

Hehe ja ! Har selv vert sammen med ei jente Før, men fant meg min soulmate, og han var mann. Så da blir det barn nr 2 med han :)
Så du har barn med ei dame fra før? Uansett, gratulerer med baby i magen. Uansett oppskrift, er det en helt fantastisk følelse :D

Ja, vi er jo ikke så annerledes ;) men kjenner at jeg gjerne skulle ha delt erfaringer med andre som har vært/er i samme situasjon. Men for alle førstegangsfødende er det vel noe nytt og skremmende:)

Kanskje hvis du spør i svangerskapsforumet? Må jo være noen flere her, selv om de ikke er i samme terminforum?

Alene? Du er tøff da :D Jeg bor i Trondheim, men kjenner ingen som er i samme situasjon. Er litt spent på alt som skal skje, men føler vi er langt på vei når vi endelig har en spire i magen♡
Hvor i verden er du? :)
Tenkte at hvis jeg skulle ha barn måtte jeg prøve nå, og så satt det på første. Var forberedt på å vente litt... Men veldig hyggelig. Holder til i Oslo, og kjenner heller ingen som har termin rundt samme periode. Men det er vel fortsatt så tidlig at de fleste ikke snakker høyt om det enda... Men det hadde vært kjekt å møte andre i samme situasjon i barseltiden :-) Gjorde dere det i Norge, eller ved klinikk i utlandet?

Er det flere her inne med dame-kjæreste som venter regnbuebarn?:)

Jeg er sammen med en jente og vi venter nå vårt første barn etter å ha vært i danmark :happy:
Vi holder til i Tønsberg:happy:

Kanskje hvis du spør i svangerskapsforumet? Må jo være noen flere her, selv om de ikke er i samme terminforum?
Det er det sikkert ja, takk for tipset :) Men jeg liker meg så godt her inne, for her er vi like langt (eller kort) på vei ;)

Tenkte at hvis jeg skulle ha barn måtte jeg prøve nå, og så satt det på første. Var forberedt på å vente litt... Men veldig hyggelig. Holder til i Oslo, og kjenner heller ingen som har termin rundt samme periode. Men det er vel fortsatt så tidlig at de fleste ikke snakker høyt om det enda... Men det hadde vært kjekt å møte andre i samme situasjon i barseltiden :-) Gjorde dere det i Norge, eller ved klinikk i utlandet?
Til oss gikk det også på første forsøk. Men vi har vært sammen i 7 år, så det var absolutt på tide;) Vi brukte en privat klinikk i Trondheim, og er superfornøyde! Tenkte å dra til Danmark, men så fikk vi høre om denne nyoppstartede klinikken uten venteliste, og det gjorde valget enkelt. Har klart å holde alt skjult for alle rundt oss så langt, nok stress fra før til at andre skal bry seg med det. Men du har vel støttegruppe rundt deg sikkert?:)

Jeg venter ikke et regnbuebarn, men ønsker dere all lykke til :)

Jeg er sammen med en jente og vi venter nå vårt første barn etter å ha vært i danmark :happy:
Vi holder til i Tønsberg:happy:
Så artig:) Gratulerer! Vi så også for oss utenlandsreise, men så ble det gjort på klinikk i Trondheim. Gleder oss til å bli foreldre, men er litt spent på reaksjoner i omgivelsene, og det å må forholde seg til synsere... men tror vi i det store og hele får en fin opplevelse :)
Kjenner dere flere i samme situasjon?

Så artig:) Gratulerer! Vi så også for oss utenlandsreise, men så ble det gjort på klinikk i Trondheim. Gleder oss til å bli foreldre, men er litt spent på reaksjoner i omgivelsene, og det å må forholde seg til synsere... men tror vi i det store og hele får en fin opplevelse :)
Kjenner dere flere i samme situasjon?

Takk og gratulerer til dere også! :happy: Hvor langt er du på vei? Og måtte dere ha flere forsøk? Ja vi var usikre på om vi skulle velge Danmark men så var det en gynekolog her i byen som samarbeider med klinikker i danmark så da ble det stork :happy: Ja det blir en spennende tid fremover, vi har vel ikke tenkt så mye på reaksjoner fra omverden i grunn. Men alle rundt oss vet at vi har ønsket oss barn lenge så tror ingen kommer til å ha noen negative meninger der ihvertfall:happy: Men den tid den sorg nå er det bare å glede seg til at vi endelig skal bli en familie ;) Nei vi kjenner ingen i samme situasjon, hva med dere? :happy:

Back
Topp