Formen her er fin bortsett fra et kranglete bekken som hemmer meg litt. Må trene opp bekkenet litt nå før det blir tyngre.
Godt å lese at du skulle få hjelp hos fysio. Har du problemer med bekkenet fra før? Håper litt trening kan hjelpe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Formen her er fin bortsett fra et kranglete bekken som hemmer meg litt. Må trene opp bekkenet litt nå før det blir tyngre.
Hvor langt er du på vei?Formen er helt elendig. Hadde ikke trodd det skulle være så tøft å gå gravid. Gråter mens jeg tvinger i meg litt loffDet eneste jeg får i meg nå.
Håper ikke du blir verre Delira, føler deg veldig når det kommer til lukter og kvalme. Kjæresten min får ikke lov til å spise middag her hjemme lenger.
Ja, jeg har noen skjevheter i ryggsøyle og bekken etter at jeg falt av hesten som 13-åring. Ja, skal til legen i morgen og håper på henvisning. Ellers håper jeg på et lite lån av mamma...Godt å lese at du skulle få hjelp hos fysio. Har du problemer med bekkenet fra før? Håper litt trening kan hjelpe.
Jeg fikk lyst på kjøttkaker!!!Du vet du er gravid når man maser på at mannfolk må ut å kjøpe noe salt middag! Ble karbonader, poteter, grønnsaker og brun sausmiddag nr 2! Flere som måååå ha noe salt for å overleve kvalme?
Starbucks: naaaam! Fikk jeg lyst på appelsin!![]()
Ja, jeg har noen skjevheter i ryggsøyle og bekken etter at jeg falt av hesten som 13-åring. Ja, skal til legen i morgen og håper på henvisning. Ellers håper jeg på et lite lån av mamma...![]()
![]()
Hvor langt er du på vei?![]()
Ja, det er jo første barnebarn, og da må man jo dra nytte av detJa, det er jo typisk at tidligere svakheter forsterkes med en gang man blir utsatt for belastning.
HeheMammaen din gjør en god investering da.
Ååååh herremin fersk presset appelsin! Det skal jeg ha idag!!!!Jeg fikk lyst på kjøttkaker!!!)
Vi har en sånn kjøkkenmaskin som også er sitruspresse og har fått dilla på ferskpresset juice om morgenen. Yuuuuum!!
Gratulerer med graviditeten!! Det er veldig individuelt hvordan folk gjør der i forhold til jobb. Jeg har jobbet 100% i alle mine rugeperioder, og gjør det nå som gravid. Nå skal det sies at jeg jobber på kontor og er grei i formen. Mange har krevende fysiske jobber og dårlig form, da er det jo ikke like greit å jobbe 100%. Det viktigste er at du selv kjenner på hva som er best for degHei alle sammen, funnet ut at jeg kan henge med dere her! Jeg er 5+0 i dag. Termin 25.06. Kjenner ikke så mye ennå, er litt kvalm. Går enda på lutinus da jeg ikke tørr helt å slutte. Så har endel mensmurringer og ømme pupper, vet jo ikke om det er "naturlig" eller lutinusen. Ellers har jeg fått veldig treig mage!!
Jeg har vært sykemeldt nå i rugetiden, da jeg har en jobb med mye stress og tunge løft. Har fått beskjed om at jeg ikke får lov å løfte tungt gjennom hele svangerskapet. Skal begynne på jobb i morgen igjen, så kjenner jeg gruer meg litt til dette, jobben blir plutselig mye mer tungvint når jeg ikke kan løfte så mye.
Hvordan gjør dere andre det i forhold til jobb? Vil jo gjerne jobbe da tiden går mye fortere, men vil ikke utsette lille gull for noe som ikke er bra!
Ps, beklager nicket mitt, får ikke til å endre, kommer ikke inn på brukeren min på PC, og appen finnes ingen plass å endre![]()
Så herlig å få dilla på frukt da!! Kan jo ikke bli bedre enn detJeg har fått dilla på frukt!!! Kjøpte plommer, granny epler, aroma epler, appelsiner (og litt sjokolade), og har nå spist 4 plommer og 2 aroma epler på relativt kort tid. Nå skaø jeg hente meg ett til) De er ganske små da. Så 2 teller egentlig som ett. Sier vi
)
Noen fler som er hekta på noe?
Da kan jeg også henge meg på her! Er 5 uker på vei med icsi mirakelet eller miraklene våre.Satt inn to blastocyster denne gangen så er veldig spent!! Målte hcg til 332 - 12 dager etter innsett
Gratulerer så myeNår er første UL?