*skravletråd for oss som venter mai og juni spirer*

ImageUploadedByBV Forum1446131207.898214.jpg


Alt supert med lille i magen. Såååå lykkelig :D <3 Ferdig på IVF-klinikken og på tide å bestille time hos fastlegen. Er ubrukelig på å tyde ul bilder. Men så tydelig et blinkende hjerte. <3
 
En liten time igjen til UL her, og jeg er så nervøs at jeg nesten griner :( 6+2 i dag, så er tidlig UL.. Var to der for en uke siden, så krysser hele meg for at det ihvertfall er ett hjerte som slår i dag :smiley-angelic001

Lykke til, DunDiDun!! :Heartbigred
Takk :) Hvordan gikk det med deg?
 
Vis vedlegget 143255

Alt supert med lille i magen. Såååå lykkelig :D <3 Ferdig på IVF-klinikken og på tide å bestille time hos fastlegen. Er ubrukelig på å tyde ul bilder. Men så tydelig et blinkende hjerte. <3
Så herlig!!! Gratulerer med å se lille babyen ❤️❤️❤️
 
image.jpeg
Det gikk bra her også :shy: Det var "bare én" der nå, men det var heeelt greit, for den var så sterke og fine hjerteslag at vi begynte endelig å kjenne litt på en god magefølelse :Heartpink 124 nydelige slag i minuttet, 5 mm lang og allerede høyt elsket! Lille nurk på 6+2 :hilarious:

Filmen sees igjen og igjen OG igjen :D ny UL om 2 uker, så krysser hele oss for at det blir nok en deilig opplevelse :shy:
 
Vis vedlegget 143294 Det gikk bra her også :shy: Det var "bare én" der nå, men det var heeelt greit, for den var så sterke og fine hjerteslag at vi begynte endelig å kjenne litt på en god magefølelse :Heartpink 124 nydelige slag i minuttet, 5 mm lang og allerede høyt elsket! Lille nurk på 6+2 :hilarious:

Filmen sees igjen og igjen OG igjen :D ny UL om 2 uker, så krysser hele oss for at det blir nok en deilig opplevelse :shy:
Så herlig! ❤️❤️❤️ gratulerer atter en gang! Føles mye mer virkelig når man hører hjertet og ser et lite nurk inni der :)
 
image.jpeg
Håper alle rugerne har en herlig Halloween kveld :happy: jeg feirer på denne måten :sour: og det er heeeelt greit! Ikke hver dag man elsker at man er kvalm :hilarious:
 
Last edited:
Hei rugere. :) Jeg går med et konstant sug etter noe å putte i munnen. Men klarer ikke finne ut hva! Har de siste dagene gått hvileløst mellom kjøleskap, godteskuffe og fryser. Men absolutt ingenting frister. Blir sprø. X) Noen flere som har det slik? Tips tas mot med stor takknemlighet <3
 
Hei rugere. :) Jeg går med et konstant sug etter noe å putte i munnen. Men klarer ikke finne ut hva! Har de siste dagene gått hvileløst mellom kjøleskap, godteskuffe og fryser. Men absolutt ingenting frister. Blir sprø. X) Noen flere som har det slik? Tips tas mot med stor takknemlighet <3
Jepp! Bortsett fra at jeg faktisk dytter det i munnen. Her går det i pepperkaker i dag:D
 
Epler, salt lakris, clementiner, brødskive med ribberull, kylliiiiiiing, rød vingummi, hamar julebrus.. Jeeeez :nailbiting: skal det fortsette slik, så triller jeg innen november er omme!! :hilarious:
 
Hvordan går det med de gravide fruene her inne? :)
 
Hvordan går det med de gravide fruene her inne? :)

Jeg er i dette sekund overlykkelig over å ha fått i meg frokost for første gang på 3 uker :D ingefærkapsler og kvalmebånd gjorde foreløpig susen! Ikke kastet opp enda, men kvalmen er overveldende når den er tilstede døgnet rundt og holder en våken om natten. Men!! Hvert symptom omfavnes, for det ER jo gode tegn, så vi elsker tilogmed kvalmen! Enn så lenge :hilarious:

Ellers var vi på ny UL igår, og er 8 uker i dag. Aldri kommet så langt i forsøksrundene, så nå begynner vi å bli veldig optimistiske :happy: 174 hjerteslag, og legen gjorde et hopp da hun så fosterbevegelser allerde :hilarious:

Hadde bestilt vår aller første sydentur for å komme oss bort etter langtids sykdom (sambo hadde et stort infarkt i sommer i en alder av 33), og tre år med Fertilitetsbehandling. Men ble igår frarådet å dra, pga omstendighetene vi har hatt, og pga faren for store blødninger om det skulle skje noe der nede :meh: så!! Da ble det ikke noen tur til varmen da :shifty: men trøstepremien er jo større :D:Heartblue

Hvordan er formen din, Lene B? :)
 
Hvordan går det med de gravide fruene her inne? :)
Her kunne vel ikke ting gått bedre. Har den siste uka vært opplagt og i veldig fin form :D Var i utgangspunktet litt smånervøs mtp at alle de tydelige graviditetssymptomene forsvant så brått. Men har vært på min første svangerskapskontroll idag og min fantastiske lege tok bekymringa mi på alvor og starta opp ul. apparatet for å berolige meg. (Han tar normalt aldri ultralyd av babyer, men bruker apparatet til skuldre ol. ved stikking av kortisonsprøyter)
Jammen meg fant han frem til "lillebæret" og hjertet banka som bare det <3 <3 :D
Så nå kan jeg trygt si at jeg er en av de heldige som slipper kvalme og umenneskelig tretthet :) (starter på uke 11 på fredag)
Er en sprudlende energibombe her jeg sitter.
 
Ikke for å komme med noe negativt oppi alle deres positive graviditeter, er så utrolig flott og lese at alt bare er velstand, det er vel fortjent!!! :D
For meg derimot, er det 99% sjangs for at eventyret er over. Fikk min første positive test siden vi begynte å prøve for 5 år siden. Var på ul på mandag (7+5), da var den KUN 5mm og han fant ikke hjerte. Så skal inn igjen på tirsdag, men tror dessverre at det er over for denne gang. Deppedager.
Ellers vil jeg ønske dere alle masse lykke til, nå er dere såpass godt på vei at det kommer til å gå kjempebra!!! Heier på dere ❤️
 
Ikke for å komme med noe negativt oppi alle deres positive graviditeter, er så utrolig flott og lese at alt bare er velstand, det er vel fortjent!!! :D
For meg derimot, er det 99% sjangs for at eventyret er over. Fikk min første positive test siden vi begynte å prøve for 5 år siden. Var på ul på mandag (7+5), da var den KUN 5mm og han fant ikke hjerte. Så skal inn igjen på tirsdag, men tror dessverre at det er over for denne gang. Deppedager.
Ellers vil jeg ønske dere alle masse lykke til, nå er dere såpass godt på vei at det kommer til å gå kjempebra!!! Heier på dere ❤️
Åneiii!!!:( Så utrolig leit å høre :( Håper det bare var en feil og at alt er som det skal være likevel... Sender deg en stor klem ❤ ❤
 
Ikke for å komme med noe negativt oppi alle deres positive graviditeter, er så utrolig flott og lese at alt bare er velstand, det er vel fortjent!!! :D
For meg derimot, er det 99% sjangs for at eventyret er over. Fikk min første positive test siden vi begynte å prøve for 5 år siden. Var på ul på mandag (7+5), da var den KUN 5mm og han fant ikke hjerte. Så skal inn igjen på tirsdag, men tror dessverre at det er over for denne gang. Deppedager.
Ellers vil jeg ønske dere alle masse lykke til, nå er dere såpass godt på vei at det kommer til å gå kjempebra!!! Heier på dere ❤️
Krysser hele meg for at det ikke har stoppet opp for dere! Jeg vet så altfor godt hvordan det er å holde på i mange år.. :( Vært gjennom noen aborter føre vi har kommet hit vi er i dag, og det var siste forsøket. Sender over en drøss med "lykkevibber"! Og Ikke gi opp håpet! Snart er det din tur også :Heartred
 
Jeg er i dette sekund overlykkelig over å ha fått i meg frokost for første gang på 3 uker :D ingefærkapsler og kvalmebånd gjorde foreløpig susen! Ikke kastet opp enda, men kvalmen er overveldende når den er tilstede døgnet rundt og holder en våken om natten. Men!! Hvert symptom omfavnes, for det ER jo gode tegn, så vi elsker tilogmed kvalmen! Enn så lenge :hilarious:

Ellers var vi på ny UL igår, og er 8 uker i dag. Aldri kommet så langt i forsøksrundene, så nå begynner vi å bli veldig optimistiske :happy: 174 hjerteslag, og legen gjorde et hopp da hun så fosterbevegelser allerde :hilarious:

Hadde bestilt vår aller første sydentur for å komme oss bort etter langtids sykdom (sambo hadde et stort infarkt i sommer i en alder av 33), og tre år med Fertilitetsbehandling. Men ble igår frarådet å dra, pga omstendighetene vi har hatt, og pga faren for store blødninger om det skulle skje noe der nede :meh: så!! Da ble det ikke noen tur til varmen da :shifty: men trøstepremien er jo større :D:Heartblue

Hvordan er formen din, Lene B? :)
Så bra du føler deg bedre :) hardt når det pågår med den kvalmen. Grusomt er det!

Godt å få seg en ferie og nyte livet litt etter noe slikt ❤ men dere kan heller ️ reise på et flott spa hotell i Norge? Få slapper av skikkelig og tatt vare på hverandre :) håper mannen din har det bedre nå. Nå har hvertfall motgangen snudd til riktig retning. Dette blir en baby og du vil få se skatten din om få mnd :)

Her går det veldig bra egentlig. Tross kvalme, litt tullete bekken og konstant trøtt. :) følger med svangerskapene mine det. Viktigste for meg er skatten i magen og at jeg tar vare på meg selv midt oppi det :) så får se hvor lenge og hvor mye jobb det blir på meg fremover.

Føler meg beæret og lykkelig hvertfall ;)
 
Her kunne vel ikke ting gått bedre. Har den siste uka vært opplagt og i veldig fin form :D Var i utgangspunktet litt smånervøs mtp at alle de tydelige graviditetssymptomene forsvant så brått. Men har vært på min første svangerskapskontroll idag og min fantastiske lege tok bekymringa mi på alvor og starta opp ul. apparatet for å berolige meg. (Han tar normalt aldri ultralyd av babyer, men bruker apparatet til skuldre ol. ved stikking av kortisonsprøyter)
Jammen meg fant han frem til "lillebæret" og hjertet banka som bare det <3 <3 :D
Så nå kan jeg trygt si at jeg er en av de heldige som slipper kvalme og umenneskelig tretthet :) (starter på uke 11 på fredag)
Er en sprudlende energibombe her jeg sitter.
Så bra!!! Ingenting er bedre enn det :) godt alt stod bra til inni magehuset ❤️ lettelse og en stoooor glede ❤️
 
Ikke for å komme med noe negativt oppi alle deres positive graviditeter, er så utrolig flott og lese at alt bare er velstand, det er vel fortjent!!! :D
For meg derimot, er det 99% sjangs for at eventyret er over. Fikk min første positive test siden vi begynte å prøve for 5 år siden. Var på ul på mandag (7+5), da var den KUN 5mm og han fant ikke hjerte. Så skal inn igjen på tirsdag, men tror dessverre at det er over for denne gang. Deppedager.
Ellers vil jeg ønske dere alle masse lykke til, nå er dere såpass godt på vei at det kommer til å gå kjempebra!!! Heier på dere ❤️
Åh nei :( krysser for at skatten fortsatt lever, men bare litt treg av seg. ❤️❤️❤️
 
Så bra du føler deg bedre :) hardt når det pågår med den kvalmen. Grusomt er det!

Godt å få seg en ferie og nyte livet litt etter noe slikt ❤ men dere kan heller ️ reise på et flott spa hotell i Norge? Få slapper av skikkelig og tatt vare på hverandre :) håper mannen din har det bedre nå. Nå har hvertfall motgangen snudd til riktig retning. Dette blir en baby og du vil få se skatten din om få mnd :)

Her går det veldig bra egentlig. Tross kvalme, litt tullete bekken og konstant trøtt. :) følger med svangerskapene mine det. Viktigste for meg er skatten i magen og at jeg tar vare på meg selv midt oppi det :) så får se hvor lenge og hvor mye jobb det blir på meg fremover.

Føler meg beæret og lykkelig hvertfall ;)

Så deilig det føles når en endelig tør å se litt lysere på ting og kjenne den gode magefølelsen :rolleyes:
Ja vettu! Første jeg gjorde var å hive meg rundt og bestille 2 døgns cruise med Color Fantasy til Kiel :D jeg SKAL på tur og kose meg! Hehe.

Jeg har jo to barn fra før på snart 12 og snart 15, så vi skal overraske dem med tur på båten isteden:happy: så vi drar lørdag om 2 uker uten at de vet noe! Skal ta en spansk en og si vi vil ta dem med på juleshopping i Oslo, men pakker kofferten i bilen mens de sover og drar på Julemarked i Kiel istede! Kan tro jeg gleder meg til å glede dem!! :happy093
Om jeg klarer å tie og ikke forsnakke meg da :smiley-angelic006:hilarious:
 
God jul til alle her inne. :) Håper desember har vært snill med dere og at alt står bra til inni magehusene. Nå starter et spennende nytt år. :D For min del starter jeg året med en uke på Gran Canaria. Måtte pga turen utsette oul med en uke. Så jeg får leve på hjertelyden jeg hørte hos jordmora en stund til ;) Ønsker dere ei fortsatt fin romjul.
 
Back
Topp