Heldigvis har han tatt seg fri på mandag så dersom alt går på tverke kan jeg få sovet daDet er bra da
Stemmer. Mannen reiser bort ja. Håper formen din blir bedre altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis har han tatt seg fri på mandag så dersom alt går på tverke kan jeg få sovet daDet er bra da
Stemmer. Mannen reiser bort ja. Håper formen din blir bedre altså!
Åh, så det var ikke bare jeg som var "treg" med å finne det utJeg fant det ut selv når jeg var 9+1, så skjønte jo ikke hva deg var før testen lyste positiv![]()
Noen tanker rundt vogn? Fine navn daKjøpt litt klær baremen er litt utålmodig med og kjøpe vogn osv, men venter nok til desember/januar med det
navn, altså det er veldig vanskelig! Har tenkt litt på Mina, Isabell, Thale osv. Men klarer ikke bestemme meg for hva jeg liker best
![]()
Det hadde jo vært supertJa, ikke sant.
Kanskje vi også kan klare å ta igjen litt av det vi ligger bak fra mandag og tirsdag som er rundt 1.400
Men jeg har ikke samvittighet til å kaste det hellerÅh, kjenner til det! Restestrikk blir ofte ikke fullført![]()
Det er godt daHeldigvis har han tatt seg fri på mandag så dersom alt går på tverke kan jeg få sovet da
Nei, kan jo ikke kaste garnMen jeg har ikke samvittighet til å kaste det heller![]()
Haha, neiÅh, så det var ikke bare jeg som var "treg" med å finne det ut![]()
Trodde uansett ikke på det før etter fire tester![]()
Kjøpt litt klær baremen er litt utålmodig med og kjøpe vogn osv, men venter nok til desember/januar med det
navn, altså det er veldig vanskelig! Har tenkt litt på Mina, Isabell, Thale osv. Men klarer ikke bestemme meg for hva jeg liker best
![]()
Haha, ja, det er typiskNei, kan jo ikke kaste garnhahah.
Har vel fire prosjekter her som ikke blir fullført, men ei heller kastet![]()
Åssen går det ann da? :O veldig utvanna tiss kanskje?Haha, nei![]()
Jeg tok jo test en uke før og den var negativmen uka etter på så rakk jeg så vidt og blunke før den var veldig positiv
![]()
Ja, emmaljunga super nitroNoen tanker rundt vogn? Fine navn daer du og barnefar samstemte om navn?
JaHaha, ja, det er typisk![]()
Åja! Håper han vil være engasjert forde! Isabell har vi også tenkt på hvis det blir jenteJa, emmaljunga super nitrojeg og barnefar er ikke sammen og har nesten ikke noe kontakt men jeg kommer til og sende navnene til han etter hvert så kan han komme med forslag osv
håper på og kunne samarbeide bedre med han etter hvert!
Aner ikke, tok den når jeg sto opp så det har jeg ikke noe svar påÅssen går det ann da? :O veldig utvanna tiss kanskje?![]()
Jeg rakk ikke legge den fra meg på vasken før den ble ultra-positiv. Enda jeg hadde tenkt å ikke se på den før dem fem minuttene var gått![]()
Det er jo en plan.. mer det å skulle klare å gjennomføre denJabør egentlige kun kjøpe garn som prosjekter. Så de faktisk blir fullførte
![]()
Merkelig daAner ikke, tok den når jeg sto opp så det har jeg ikke noe svar på![]()
Ja, er kanskje det som er verreDet er jo en plan.. mer det å skulle klare å gjennomføre den![]()
Ja, veldig ogsåMerkelig da![]()