Skravletråd Oktober

Det er bra da:)
Stemmer. Mannen reiser bort ja. Håper formen din blir bedre altså!
Heldigvis har han tatt seg fri på mandag så dersom alt går på tverke kan jeg få sovet da

Jeg fant det ut selv når jeg var 9+1, så skjønte jo ikke hva deg var før testen lyste positiv :p
Åh, så det var ikke bare jeg som var "treg" med å finne det ut :p
Trodde uansett ikke på det før etter fire tester :p

Kjøpt litt klær bare :) men er litt utålmodig med og kjøpe vogn osv, men venter nok til desember/januar med det :) navn, altså det er veldig vanskelig! Har tenkt litt på Mina, Isabell, Thale osv. Men klarer ikke bestemme meg for hva jeg liker best :eek:
Noen tanker rundt vogn? Fine navn da :) er du og barnefar samstemte om navn?

Kjøpt litt klær bare :) men er litt utålmodig med og kjøpe vogn osv, men venter nok til desember/januar med det :) navn, altså det er veldig vanskelig! Har tenkt litt på Mina, Isabell, Thale osv. Men klarer ikke bestemme meg for hva jeg liker best :o

Thale er fint da:D

Haha, nei :p

Jeg tok jo test en uke før og den var negativ :o men uka etter på så rakk jeg så vidt og blunke før den var veldig positiv :p
Åssen går det ann da? :O veldig utvanna tiss kanskje?:p
Jeg rakk ikke legge den fra meg på vasken før den ble ultra-positiv. Enda jeg hadde tenkt å ikke se på den før dem fem minuttene var gått :p

Noen tanker rundt vogn? Fine navn da :) er du og barnefar samstemte om navn?
Ja, emmaljunga super nitro :) jeg og barnefar er ikke sammen og har nesten ikke noe kontakt men jeg kommer til og sende navnene til han etter hvert så kan han komme med forslag osv :) håper på og kunne samarbeide bedre med han etter hvert!

Ja, emmaljunga super nitro :) jeg og barnefar er ikke sammen og har nesten ikke noe kontakt men jeg kommer til og sende navnene til han etter hvert så kan han komme med forslag osv :) håper på og kunne samarbeide bedre med han etter hvert!
Åja! Håper han vil være engasjert forde! Isabell har vi også tenkt på hvis det blir jente :)

Hallo! Hva går praten om i dag?

Back
Topp