Takk, det har jeg også. Selv om det piss regner ute. .Ha en flott dag på jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det har jeg også. Selv om det piss regner ute. .Ha en flott dag på jobb![]()
Deilig!Nei, ikke ørepropper eller øyebindbor landlig, så lite støy...
Greit å sette deg et mål syns jegSatser på å være ferdig rundt den tida jeg også![]()
Der er jeg enig med DegOg jeg vet at Tamara ønsker seg aktivitet på underforumene, men jeg tror også noe av nøkkelen til de 7000+ kan ligge i aktive terminforum... Noe av det som har redusert aktiviteten på bv så mye, ikke spesielt nå fra sept til okt, men generelt, er jo at mye av terminforumaktiviteten har flyttet til fb, så å få til koselige, trivlige, aktive terminforum, der tror jeg noe av nøkkelen ligger
Lå på sengen og slappet av, sov ikkeIkke lett det derhva ble det til?
Jeg har fri og skal gjøre mitt ihvertfall!![]()
Åh, den blir nok finTunika str 6 år, forlenget 5-6 cm så det går under brukerens definisjon "kjole".
Jeg har fri og skal henge her etter at barna er i sengOm ronja har fri i kveld og kvenden ellers blir som den var i går, kommer vi vel de siste par hunder innleggene også, så vi er over 7000, var jo ikke mye vi mangla i går.
Men det avhenger av at det skravles andre steder også, ikke bare her, det er ikke vi som skriver alle de 100+ pr ti minutter...
Må ordne videre jeg og... SnakkesDet burde jeg også gjort, men nå tar jeg meg en handletur, så ser jeg om jeg finner igjen gulvet i yttergangen så det kan støvsuges, så får jeg se på det berget av klær etterhvert....
Jepp, den kommer man lengst medBra instilling!![]()
Komfyr til selvrensing! Luksus!Måtte innom etter å ha fyrt opp, tatt ut av oppvaskmaskina og satt inn igjen, vaska over stekebrett, satt komfyren på selvrensing og vært på do
Må bare lese litt før jeg gjør noe mer ;-)
Må begynne på berget med klesbretting....![]()
Godt poengJepp, den kommer man lengst med![]()
Klarte å dytte inn 300 innlegg igår allikevelDu fikk bidratt litt likevel da
Skal du jobbe i dag også?
Har jeg gjort i dag og ;-)Jeg har fri og skal henge her etter at barna er i seng
Jeg svinser litt rundt på hele forumet for å svare![]()
Vi var sykt nære!!Vi var nærmere da. Håper vi klarer det i dag![]()
Skjønte det søtaTrøtt sa du![]()
Mente selvfølgelig 100![]()
Nja, må vaske over etterpå da, når belegget er løsna litt med damp ;-)Komfyr til selvrensing! Luksus!
Så ergeligja :/ den fungerte 10 min møkka dritten der![]()
Fortsatt for lite da6628 ser det ut til utfra screenshot av stat ved midtnatt som jeg har fått tilsendt
Vi får se hva Tamara sier, men det var i alle fall mye nærmere,
Vi er i så fall samlet sett 1506 på etterskudd til et snitt på 7000
Mer enn meg da ;-)Klarte å dytte inn 300 innlegg igår allikevel
Idag har jeg fri!![]()