Hva jobber dere med?

Jeg jobber 50% som sykepleier, med voksne døve og døvblinde, har gjort det siden juli. Slitt med kvalme og vanskeligheter med å få i meg nok mat. Men nå begynner bekkenet å krangle, så dagene er tøffe etter endt vakt, får noe tilrettelegging. Jeg må bli flink til å delegere oppgaver til andre, jeg vil gjøre alt selv vet du ;)
 
Jeg jobber som veterinær på smådyrsklinikk. Jobber fullt fremdeles, og har et mål om å gjøre det helt frem til permisjonen begynner :) Så får vi se om det er mulig, da. Kjenner jo at det begynner å bli litt drøyt når det blir operasjoner som trekker ut litt, og ikke ideelt med arbeidsstillinger alltid. Heldigvis har jeg kolleger som kan gjøre arbeidsdagen lettere for meg om jeg trenger det :)
 
Fortsatt 100% i barnehage, men kjenner at jeg er mer sliten nå pluss at det er mye løfting med de minste barna som kjennes på kroppen
 
Jobber på kontor, men bruker 2,5 time hver dag på å pendle til jobb. Er delvis sykemeldt nå pga bekkenløsning samt at pendling tar skikkelig på.. Det som jeg synes er kjipest er at jobben er helt uinteressert i å tilrettelegge.. Hadde jeg fått jobbe noen dager hjemmefra kunne jeg bidratt mye mer. Det er praktisk mulig, men de vil bare ikke legge til rette for det desverre.
 
Jobber som sykepleier på sykehjem. Aktiv avdeling men får tilrettelegging. Ble 50 % sykemeldt (eller dvs svangerskapspenger) fra forrige uke pga bekkenløsning, bruker også nesten en time i pendling hver vei til og fra jobb, og det tar på, spesielt på bekkenet...
 
Jeg jobber 100% som sykepleier, 50% på fast post og 50% i bemanningsenhet!
Jobbet fullt frem til uke 20, men ble da 50% sykemeldt pga hjemmesituasjon og mamma i paliativ kreftbehandling..
De har vært fantastiske til å tilrettelegge for meg og gi meg den støtten jeg har trengt på jobb, og nå skal jeg være sykemeldt i en uke til før jeg skal gå over til svangerskapspenger som jordmor på jobb har tenkt at skal vare ut året.. Jeg har lyst til å jobbe fullt igjen da jeg merker kroppen min liker det - men hodet klarer dessverre ikke følge med, i tillegg til alt som skal ordnes etter ett dødsfall krever både tid og energi...
 
Jeg jobber 100% som sykepleier, 50% på fast post og 50% i bemanningsenhet!
Jobbet fullt frem til uke 20, men ble da 50% sykemeldt pga hjemmesituasjon og mamma i paliativ kreftbehandling..
De har vært fantastiske til å tilrettelegge for meg og gi meg den støtten jeg har trengt på jobb, og nå skal jeg være sykemeldt i en uke til før jeg skal gå over til svangerskapspenger som jordmor på jobb har tenkt at skal vare ut året.. Jeg har lyst til å jobbe fullt igjen da jeg merker kroppen min liker det - men hodet klarer dessverre ikke følge med, i tillegg til alt som skal ordnes etter ett dødsfall krever både tid og energi...
Huff, det var leit å lese. Godt du har gode kollegaer som gir deg den støtten du trenger og har forståelse for situasjonen du er i ❤️
 
Jobber som sekretær på sykehus, men for tiden sykemeldt pga bekken og at jeg er sååååå sliten.
 
Jeg jobber på småbarnsavdeling som barnehagelærer, som det så fint heter nå. Jeg er 40% sykemeldt med bekkenløsning og hadde ikke greid å jobbe fullt. I en barnehage er det vanskelig å tilpasse så voldsomt. Jeg unngår å løfte, får de andre til å gjøre det eller bruker tilgjengelige hjelpemidler. I fjor når jeg var høygravid var jeg det på sommeren og da var det veldig greit for vi hadde sommerbarnehage med mange store barn også. Er litt spent på hvordan det blir fremover nå som magen blir mer og mer i veien og tyngre.. Jeg er forferdelig sliten, så er veldig glad for å være delvis sykemeldt :)
 
100% kontorrotte i kommunen, men har permisjon uten lønn med ettåringen.
 
Jobber som politi, men er tatt av operativt arbeid. Jobber 100 % fortsatt, og håper på det hele svangerskapet ut ☺️
 
Back
Topp