Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en super idé!Pleier å ha Flax skrapekalenderMen i år tenkte jeg å muligens lage kalender til gubben, med 24 forskjellige øltyper
Får se hva jeg gidder
![]()
Pleier å ha Flax skrapekalenderMen i år tenkte jeg å muligens lage kalender til gubben, med 24 forskjellige øltyper
Får se hva jeg gidder
![]()
Ungene har en felles aktivitetskalender. Kjempekoselig for oss alle! Det kan være slike ting som å lage julekort, bake sammen, tur i skogen, badeland osv. Også får alle seks en sjokoladekalender hver, enkel type fra matbutikk. Grunnen til at valgte å gjøre det slik, var for å få bort alt det materielle fokuset og for å stoppe litt opp å gjøre trivelige ting sammen i desember.
For en super idé!![]()
Hihi, følte meg ganske så smart når jeg kom på den, altsåÅåh for en god ide ;-) kjæresten min elsker øl! Brygger selv, og er faktisk ganske flinkkanskje jeg må gjøre det til neste år, i år har jeg i hvert fall ikke råd
![]()
![]()
Det pleier vi også å ha til vanlig, er jo så koselig! Pleier å ha ca 50/50 med aktiviterer og gaver men er aldri store eller dyre ting. De får pakker som en blyant og viskelær, mønstersaks, sjokolademynt osv. Bruker aldri mye penger på adventskalenderen. I år er det kun pakker, kun fordi jeg ikke tør å fastsette baking osv på forhånd, det må jeg ta når kroppen orker.Ungene har en felles aktivitetskalender. Kjempekoselig for oss alle! Det kan være slike ting som å lage julekort, bake sammen, tur i skogen, badeland osv. Også får alle seks en sjokoladekalender hver, enkel type fra matbutikk. Grunnen til at valgte å gjøre det slik, var for å få bort alt det materielle fokuset og for å stoppe litt opp å gjøre trivelige ting sammen i desember.
KjempelurtUngene har en felles aktivitetskalender. Kjempekoselig for oss alle! Det kan være slike ting som å lage julekort, bake sammen, tur i skogen, badeland osv. Også får alle seks en sjokoladekalender hver, enkel type fra matbutikk. Grunnen til at valgte å gjøre det slik, var for å få bort alt det materielle fokuset og for å stoppe litt opp å gjøre trivelige ting sammen i desember.