**** IKM UKE 43 ****

Jeg tok en svak positiv i går...
Skulle hatt TR i løpet av dagen i dag...

Når ville dere testet på nytt?
ikke testet i dag.

Jeg tok en svak positiv i går...
Skulle hatt TR i løpet av dagen i dag...

Når ville dere testet på nytt?
ikke testet i dag.

Hadde d vært jeg som fikk en svak positiv hadde jeg testa hver dag (om ikke flere ganger iløpet av dagen:p), men for å se stigning greit anbefaler de vel annenhver dag:)

Hadde d vært jeg som fikk en svak positiv hadde jeg testa hver dag (om ikke flere ganger iløpet av dagen:p), men for å se stigning greit anbefaler de vel annenhver dag:)

Jeg tror jeg må ta en i morgen da :-)
Tisser hver time ca på dagen, helt vannvittig, så noe test da funker ikke!

11 dpo , ingen tr og test tatt.

men er veldig i tvil denne pp

Vedlegg

• 20151020_073040.jpg
    20151020_073040.jpg
    733,4 KB · Visninger: 126
Jeg har klart å holde meg i dag også! "Gir meg selv en klapp på skulderen" Da er det bare to dager igjen til ikm :)
Har mye utflod og hatt ømme bryst siden eggløsning (mulig brystene har blitt ømme etter mye tafsing og trykking for å kjenne om jeg fortsatt har ømme bryst :p )

Jeg har klart å holde meg i dag også! "Gir meg selv en klapp på skulderen" Da er det bare to dager igjen til ikm :)
Har mye utflod og hatt ømme bryst siden eggløsning (mulig brystene har blitt ømme etter mye tafsing og trykking for å kjenne om jeg fortsatt har ømme bryst :p )

Spennende :)

Test tatt 9 dpo, er der en svaak strek? Men uansett så begynte jeg å spotte igår 10 dpo, og spotter idag også. Så blir vel tr snart.
image.jpeg

Tok en test som var negativ i dag, fikk mensen (noen dager for tidlig) i kveld. Krysser fingrene for at dere andre får to streker denne uken;)

Tok en ny CB i dag, helt klart at den er tydeligere.
Men fortsatt svak..

Kan jeg ha hatt sen EL?
Jeg hadde EL slim til og med lørdag 10.10 og skulle hatt el i følge bv 06.10.

Jaja, jeg er i hvertfall gravid, så går det vel som det går :-) Satser på at det går fint.

Blenda test idag også. Lyserosa på papiret er nå gått over til lysebrunt. Fremdeles mensfølelse og murring. Sjønner iiiiingenting. :(

Last edited:
Tok en ny CB i dag, helt klart at den er tydeligere.
Men fortsatt svak..

Kan jeg ha hatt sen EL?
Jeg hadde EL slim til og med lørdag 10.10 og skulle hatt el i følge bv 06.10.

Jaja, jeg er i hvertfall gravid, så går det vel som det går :-) Satser på at det går fint.

Du kan hatt senere, på bv sto det at eggløsningen min var 5.10, men fikk ikke positiv eggløsningstest før den 8.10 :)

Back
Topp