Glukosebelastningstest

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Da har jeg drukket den deilige drinken ( har sånn søtfobi dette svangerskapet at fy!....)

Tatt blodprøver i både finger og arm også så nå gjenstår 2 timer med venting.

Spennende, og kvalmende . Verste smaken i munnen ever . Lyst på vann :p

Lykke til! Håper du har noe som får tiden til å gå. Jeg var så dum og satte meg rett foran et veggur. Tiden går jo ekstra sakte når man begynner å se på klokka :P

Ferdi nå, hadde med strikking så d gikk da relativt kjapt , men ble veldig kvalm, og da skulle såklart lille bli ekstra altiv :p dårlig kombo :p

Men det er iallefall gjort , så da er det bare å vente på svarene :)

Ferdi nå, hadde med strikking så d gikk da relativt kjapt , men ble veldig kvalm, og da skulle såklart lille bli ekstra altiv :p dårlig kombo :p

Men det er iallefall gjort , så da er det bare å vente på svarene :)
Gikk det bra? :) Deilig å starte dagen med kvalme og svimmelhet vil jeg tro :P Min forrige var på 7,1 så håper det var min siste. Har ihvertfall ikke hørt noe om flere før termin

Gikk det bra? :) Deilig å starte dagen med kvalme og svimmelhet vil jeg tro :P Min forrige var på 7,1 så håper det var min siste. Har ihvertfall ikke hørt noe om flere før termin

Fikk nettop sms fra legekontoret , å det var helt normale verdier på prøvene stod det, å jeg trengte ikke mere oppfølging for det :D hurra:)

Må ta den selv hos fastlegen fikk jeg beskjed av jordmor idag. . :/

Jeg må i følge legen muligens også ta. Regner med å få vite om det er nødvendig under legetimen min på onsdag. Har en liten mistanke om at det viser ser overflødig men. Sist jeg leverte urinprøve lurte legen på om jeg kom fastende. Ja, sa jeg, og glemte helt at jeg startet dagen med å stappe i meg en god del karameller og styrte ei halv flaske cola. Lett å glemme, det er ikke akkurat vanlig praksis her i huset kan man si. Kanskje ikke så rart de fant sukker i urinen da? Så satser på at det går bra gitt, nå som jeg har passet på hva jeg har hatt i meg siden da og faktisk kommer fastende til neste time...

Jeg skal ta denne på mandag.. er det ekkelt eller?

Jeg skal ta denne på mandag.. er det ekkelt eller?
Det er ekstremt søtt. Ville ikke valgt den med sitron smak igjen :p ble så utrolig skuffet da jeg forventet noe litt syrlig, men kjente ikke hintet engang. Det er jo rett og slett sukkerlake man drikker :) ha med deg noe mat og drikke når du er ferdig med testen (skal ikke spise eller drikke mens du venter på nye blodprøven). Gjorde godt for kroppen.

Back
Topp