**** IKM UKE 43 ****

Noen som har blitt henvist til gynekolog hos det offentlige? Kor lang tid tok det før du fekk brev om time? Utålmodig....
IKM i morgen, har bare levd normalt og prøvd å legge inn aksjer sånn mellom CD13-CD20. Forferdelig deilig å få litt avstand :) har sovet leeeenge idag, så tenker eg står opp å ryker på ein test no...

Jeg ble henvist i mars, enda ikke hørt noe. Men d er stor forskjell på ventetid da (nordlandssykehuset jeg skal) :o Her var d i tillegg manko på gyn, så er derfor d tar ekstremt lang tid. Spent på testen din:)

Jeg ble henvist i mars, enda ikke hørt noe. Men d er stor forskjell på ventetid da (nordlandssykehuset jeg skal) :o Her var d i tillegg manko på gyn, så er derfor d tar ekstremt lang tid. Spent på testen din:)
Oi!!! Det var lenge! Då hadde eg virkelig ringt! Har venta 3 veke, og eg truer med å ringe! Tok blodprøver i massevis hos legen. Siden eg ikkje har hørt nåke skal det jo være greit. Men vi e jo veldig sikker på at eg har pcos. Utålmodig!!!!
Fikk beskjed om at det ikkje skulle ta lang tid :-/
Testen var ikkje så spennende :-(
ImageUploadedByBV Forum1445333072.590968.jpg

Oi!!! Det var lenge! Då hadde eg virkelig ringt! Har venta 3 veke, og eg truer med å ringe! Tok blodprøver i massevis hos legen. Siden eg ikkje har hørt nåke skal det jo være greit. Men vi e jo veldig sikker på at eg har pcos. Men det veit du jo, etter den tråden eg startet ;-) Utålmodig!!!!
Testen var ikkje så spennende :-( Vis vedlegget 141951

Oi!!! Det var lenge! Då hadde eg virkelig ringt! Har venta 3 veke, og eg truer med å ringe! Tok blodprøver i massevis hos legen. Siden eg ikkje har hørt nåke skal det jo være greit. Men vi e jo veldig sikker på at eg har pcos. Utålmodig!!!!
Testen var ikkje så spennende :-( Vis vedlegget 141951

Har snakket med de 2 ganger etter henvisningen ble sendt, men kø er kø. Jeg har til og med satt meg på ringeliste siden jeg kan møte opp på kort varsel, men heeelt stille likevel. Da jeg snakket med dem i august holdt dem på å kalle inn dem som opprinnelig hadde estimert time i april:o I tillegg tok ikke fastlegen her en eneste blodprøve, d er visst forskjellig fra legekontor til legekontor...og her gjorde de ingen ting. Men var hos privat gyn i sept, så jeg har fått hjelp likevel;)

Hvis du har fått beskjed om at d ikke skal ta lang tid må man jo tro den er like om hjørnet:) Har du fått svarene på blodprøven i tekstformat? Når jeg fikk mine sto d en liten notis om at d kunne tyde på lett grad av pcos, så d er tydeligvis noe man kan se ut fra blodprøvene også...

Har snakket med de 2 ganger etter henvisningen ble sendt, men kø er kø. Jeg har til og med satt meg på ringeliste siden jeg kan møte opp på kort varsel, men heeelt stille likevel. Da jeg snakket med dem i august holdt dem på å kalle inn dem som opprinnelig hadde estimert time i april:o I tillegg tok ikke fastlegen her en eneste blodprøve, d er visst forskjellig fra legekontor til legekontor...og her gjorde de ingen ting. Men var hos privat gyn i sept, så jeg har fått hjelp likevel;)

Hvis du har fått beskjed om at d ikke skal ta lang tid må man jo tro den er like om hjørnet:) Har du fått svarene på blodprøven i tekstformat? Når jeg fikk mine sto d en liten notis om at d kunne tyde på lett grad av pcos, så d er tydeligvis noe man kan se ut fra blodprøvene også...
Nei har ikkje fått nåke tilbakemelding om blodprøvene... Trur de har som praksis å sei ifrå om det e nåke som ikkje e som normalt. Men eg tok 7 glass og ørten ting de sku sjekke så skulle nesten tro det e ett eller anna. Hehe... Eg vurderer privat, men legen min va så optimistisk og hjelpsom og dette skulle gå fort og greit! Så eg får vell gi de litt meir tid... :-) sjøl om tålmodigheten skranter ;-)

Nei har ikkje fått nåke tilbakemelding om blodprøvene... Trur de har som praksis å sei ifrå om det e nåke som ikkje e som normalt. Men eg tok 7 glass og ørten ting de sku sjekke så skulle nesten tro det e ett eller anna. Hehe... Eg vurderer privat, men legen min va så optimistisk og hjelpsom og dette skulle gå fort og greit! Så eg får vell gi de litt meir tid... :-) sjøl om tålmodigheten skranter ;-)

Ja, litt mer enn 3 uker går d nok uansett, du kan jo evt ringe til den gyn du er henvist til å spørre hvor lang tid du må forvente at d tar. Da har du hvertfall noe litt mer håndfast, og kan se frem til ett eller annet tidspunkt:) Masse lykke til! Håper d klaffer før hjelpen er der;)

Ja, litt mer enn 3 uker går d nok uansett, du kan jo evt ringe til den gyn du er henvist til å spørre hvor lang tid du må forvente at d tar. Da har du hvertfall noe litt mer håndfast, og kan se frem til ett eller annet tidspunkt:) Masse lykke til! Håper d klaffer før hjelpen er der;)
Hadde eg bare visst kas Gyn :-P takk, det samme!!! :-)

ImageUploadedByBV Forum1445345524.394945.jpg
no har eg begynt å sjå skyggestreker igjen. Eg må bare prøve å slutte å stirre å stirre til eg kan synse fram nåke :-P dumme testetøsa e komt tilbake :/

Håper på d:) Skal begynne på tabletter neste syklus, så blir ikke like lei meg som vanlig hvis tr kommer denne gangen. Er så fornøyd med å prøve noe nytt endelig;)
Æsj, alltid kjipt med negative tester, uansett hvor lenge man har prøvd! Håper du slipper å vente så lenge før den sitter:) Enda håp når d er såpass lenge til ikm;)

Så bra dere får hjelp da :) jeg skal ikke klage, men alle rundt meg klaffer det for på første pp omtrent, så jeg håper jo det kan gå fort her også :) D håper vell alle!

Lenge før IKM da for en test. Jeg testet tidlig jeg og og fikk blenda hvit også på fredag (ikm mandag). På lørdagen var det svaaaak strek, og først søndag dagen før IKM kom strek. Lykke til! Følte at mensen skulle komme hele uka før IKM jeg og..

Ja det er jo tidlig, men en blir påvirket av alle disse 8-9 dpo positive testene rundt på nettet :P Fremdeles følelsen av menssmerter, øm, og litt rosa på papiret i morges. Nå tidligere var det kun litt brunlig, rester. Lykke til, og takk for oppmuntring :)

Så bra dere får hjelp da :) jeg skal ikke klage, men alle rundt meg klaffer det for på første pp omtrent, så jeg håper jo det kan gå fort her også :) D håper vell alle!

Ja, er deilig å endelig få hjelp! Håper det er løsningen, men forventer d ikke...går d ikke iløpet av ett par mnd skal jeg ringe gyn å få oss henvist til ivf, så står vi hvertfall i kø mens vi prøver videre:) Er veldig takknemlig for at d finnes så mye hjelp på forskjellige plan at jeg har stor tro at d blir barn til slutt i d minste:D
Kjipt å føle at d funker for alle rundt seg med en gang, for meg er det ikke så mange med barn/gravide...så slipper heldigvis akkurat den følelsen (utenom her inne selvsagt, men her finner man jo alt egentlig):o

Blenda idag også.. Begynner tvile på at EL har vært i det hele tatt :(

ImageUploadedByBV Forum1445357709.096819.jpg

Back
Topp