**** IKM UKE 43 ****

Gratulerer til dere som har testet posetivt !! :-)

10 dpo idag, fikk litt rosa farget utflod idag, litt murringer, på høyre side. Hva kan det være? Tr som kommer så tidligt? Har lekt en del med ungene idag, løftet de osv.. Kan det være grunnen til at dette skjedde idag?

Gratulerer til dere som har testet posetivt !! :-)

10 dpo idag, fikk litt rosa farget utflod idag, litt murringer, på høyre side. Hva kan det være? Tr som kommer så tidligt? Har lekt en del med ungene idag, løftet de osv.. Kan det være grunnen til at dette skjedde idag?

Er vel kanskje for sent for festeblødning..? :)

Haha, må le litt av meg selv! Jeg syntes jeg har vært så flink å holde meg uten å teste og har tenkt at jeg skal klare å holde meg til ikm. ikke no problem liksom :p Så kommer jeg på at jeg bare har holdt meg siden i går :)

Har ikke hatt det enkelt i dag da, har sett mange fine positive tester og tenkt at kanskje jeg også får to streker om jeg tester i dag? :p Gratulerer så mye til alle dere ;)

Haha, må le litt av meg selv! Jeg syntes jeg har vært så flink å holde meg uten å teste og har tenkt at jeg skal klare å holde meg til ikm. ikke no problem liksom :p Så kommer jeg på at jeg bare har holdt meg siden i går :)

Har ikke hatt det enkelt i dag da, har sett mange fine positive tester og tenkt at kanskje jeg også får to streker om jeg tester i dag? :p Gratulerer så mye til alle dere ;)
Haha! D var dagens :P ligger her og le litt m dæ :P hehe

Tviler på jeg klarer å holde meg, spesielt siden jeg har masse ebay-tester i hus også:p
Er i pp19 nå, enn du?:)

Så langt ut i PP ja, :( Da er der din tur snart! Jeg er kun på PP 2, så regner ikke med å få det til med en gang, men håper jo :) Mensvondt siden søndag her nå, føler mensen kommer vert sekund, men ikm er ikke før fredag/lørdag... Dagens test: :(

(
ImageUploadedByBV Forum1445313302.797908.jpg

Last edited:
Så langt ut i PP ja, :( Da er der din tur snart! Jeg er kun på PP 2, så regner ikke med å få det til med en gang, men håper jo :) Mensvondt siden søndag her nå, føler mensen kommer vert sekund, men ikm er ikke før fredag/lørdag... Dagens test: :(

( Vis vedlegget 141917
Lenge før IKM da for en test. Jeg testet tidlig jeg og og fikk blenda hvit også på fredag (ikm mandag). På lørdagen var det svaaaak strek, og først søndag dagen før IKM kom strek. Lykke til! Følte at mensen skulle komme hele uka før IKM jeg og..

Eg testa igjen i dag, kvitkvitkvit!.. :/ gir ikkje opp endo, då me leika kanine rondt el (trur eg ganske sikkert vertfall!:p) :))

Kom noe rosa på papiret også nå... Kan da ikke få mens 1 uke før? Det blir en første gang iallefall.

( Vis vedlegget 141917

Håper på d:) Skal begynne på tabletter neste syklus, så blir ikke like lei meg som vanlig hvis tr kommer denne gangen. Er så fornøyd med å prøve noe nytt endelig;)
Æsj, alltid kjipt med negative tester, uansett hvor lenge man har prøvd! Håper du slipper å vente så lenge før den sitter:) Enda håp når d er såpass lenge til ikm;)

Ikm på torsdag og fikk murringer i går. Har fortsatt murringer, føles ut som tr er rett rundt hjørnet :p Om den kommer nå har jeg aldri hatt så kort syklus før.. Jaja, får bare vente å se :)

Røyk på en test i dag, helt negativ. Venter til torsdag med neste, er den også negativ er d bare å vente på tr.

Noen som har blitt henvist til gynekolog hos det offentlige? Kor lang tid tok det før du fekk brev om time? Utålmodig....
IKM i morgen, har bare levd normalt og prøvd å legge inn aksjer sånn mellom CD13-CD20. Forferdelig deilig å få litt avstand :) har sovet leeeenge idag, så tenker eg står opp å ryker på ein test no...

Back
Topp