Mangomamma
Flørter med forumet
Takk og gratulerer selv! Når blir din termin? Min blir 2.juli.Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk og gratulerer selv! Når blir din termin? Min blir 2.juli.Gratulerer
29. juni i følge menstermin, men litt usikker på når det var eggløsning, så mulig jeg blir flyttet senere. Håper bare at det går braTakk og gratulerer selv! Når blir din termin? Min blir 2.juli.
Takk og gratulerer selv! Når blir din termin? Min blir 2.juli.
Så gøy! Da kan vi følge hverandreMin er også 2. Juli![]()
Gratulerer til dere som har testet posetivt !!
10 dpo idag, fikk litt rosa farget utflod idag, litt murringer, på høyre side. Hva kan det være? Tr som kommer så tidligt? Har lekt en del med ungene idag, løftet de osv.. Kan det være grunnen til at dette skjedde idag?
Haha! D var dagensHaha, må le litt av meg selv! Jeg syntes jeg har vært så flink å holde meg uten å teste og har tenkt at jeg skal klare å holde meg til ikm. ikke no problem liksomSå kommer jeg på at jeg bare har holdt meg siden i går
![]()
Har ikke hatt det enkelt i dag da, har sett mange fine positive tester og tenkt at kanskje jeg også får to streker om jeg tester i dag?Gratulerer så mye til alle dere
![]()
Har lest litt rundt, og andre har opplevd det så sentEr vel kanskje for sent for festeblødning..?![]()
Tviler på jeg klarer å holde meg, spesielt siden jeg har masse ebay-tester i hus også
Er i pp19 nå, enn du?![]()
Lenge før IKM da for en test. Jeg testet tidlig jeg og og fikk blenda hvit også på fredag (ikm mandag). På lørdagen var det svaaaak strek, og først søndag dagen før IKM kom strek. Lykke til! Følte at mensen skulle komme hele uka før IKM jeg og..Så langt ut i PP ja,Da er der din tur snart! Jeg er kun på PP 2, så regner ikke med å få det til med en gang, men håper jo
Mensvondt siden søndag her nå, føler mensen kommer vert sekund, men ikm er ikke før fredag/lørdag... Dagens test:
( Vis vedlegget 141917
Så langt ut i PP ja,Da er der din tur snart! Jeg er kun på PP 2, så regner ikke med å få det til med en gang, men håper jo
Mensvondt siden søndag her nå, føler mensen kommer vert sekund, men ikm er ikke før fredag/lørdag... Dagens test:
![]()
( Vis vedlegget 141917