Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå sitter jeg her og lyver så det renner av meg, jeg har ikke kontroll i det hele tatt.Ja selvfølgelighihi
Bra at han passer på daDer var han allerede gitt... "klokka er over halv ti, begynner du å tenke på kveldsmaten din?"
Nå sitter jeg her og lyver så det renner av meg, jeg har ikke kontroll i det hele tatt.
Sara har det.
Hvertfall når det kommer til totalt antall innlegg og tråder skrevet på BV i dag..
Nei det ser jeg ikke på. Ser på broenSnart er det jakten på kjærlighetenhekta på det jeg
flere som ser på?
Bra at han passer på da![]()
Her er det også broenNei det ser jeg ikke på. Ser på broen![]()
Adam og Eva dere snakker om???Har det vært en episode med bare menn?? Kjenner jeg ble litt nysgjerrig nå![]()
Tror ikke jeg kommer til å være her ved midnatt..Bare tallet være Elfie som ga meg stat ved midtnatt. Jeg trenger at noen gir meg stat ved midtnatt for å ha oversikten. Dvs, om Tamara gir oss fasiten for i dag kan jeg regne ut hva det var ved nidtnatt og slik ha oversikt i morgen også
Det er dog bare et uoffisielt estimat da
Ja, da må du nesten finne deg noeJa, det er det jo, men jeg får vel reise på meg da. Halsbrannen begynner å bli merkbar, den kommer hver kveld, så lurt å få i meg mat, og melk, før det blir for ille
Nei det kan du lure på???!?!:-oDet så jeg på i går. I hele tre minutter.... Er det mulig å lage så lavmåltv??
Det har ikke vi sett på heller.... Er bare blitt teit...Har ikke sett på farmen siste åra, husker nesten ikke hvordan det er![]()
Sara har også alltid kontrollNå sitter jeg her og lyver så det renner av meg, jeg har ikke kontroll i det hele tatt.
Sara har det.
Hvertfall når det kommer til totalt antall innlegg og tråder skrevet på BV i dag..
JaAdam og Eva dere snakker om???
Tror ikke jeg kommer til å være her ved midnatt..
Ja, husker jeg syns det var spennende når det kom, men så bare forandret det seg mer og mer..Det har ikke vi sett på heller.... Er bare blitt teit...
Kanskje klatremus er her?Ikke jeg heller, men noen er kanskje det? Ellers får jeg regne da
Det var da enda godt.Hjalp veldig![]()
Så bra. Vanlig samtale?Det gikk veldig bra![]()