Har gjort det siden tidlig tenåreneSliter du med nattesøvnen?:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gjort det siden tidlig tenåreneSliter du med nattesøvnen?:/
Samme tenker jeg, tenk når de skal søke seg jobber osv..Enn de som faktisk melder seg på da![]()
Får prøve å henge med litt til jeg ogsåTrøtt jeg også egentlig, men jeg skal da holde en time til, tenker jeg. Aktiv time?
Tror kanskje folk syns det er så kleint og teit at de bare må se.. aner ikke.. Jeg trodde nemlig heller ikke at det kom til å gå lenge.Tydeligvis
Var egentlig helt sikker på at det kom til å bli tatt av skjermen. Men de holder det jo gående![]()
Det vil jeg troEkstra kleint![]()
Uff. Synes jeg kjenner så mange som sliter med det :/Har gjort det siden tidlig tenårene
JeppSamme tenker jeg, tenk når de skal søke seg jobber osv..
Får prøve å henge med litt til jeg også
Har knapt fått noen innlegg i dag..
Jeg prøver jo å klare 1818 denne måneden. I tillegg hadde det vært gøy om vi klarte dagens utfordring ogsåHar du noen målsetning da?
Totalt trenger forumet ca 2750 innlegg og 30 nye tråder innen midtnatt...
Jeg prøver jo å klare 1818 denne måneden. I tillegg hadde det vært gøy om vi klarte dagens utfordring også![]()
Jeg er ikke på topp100 engangJeg prøver jo å klare 1818 denne måneden. I tillegg hadde det vært gøy om vi klarte dagens utfordring også![]()
Nei, det er faktisk bedre å ha vært med på paradise enn det derJeppuff
De kan umulig tenke så langt
Da ligger du godt anJa, jeg skal også klare 1818 denne mnd, men det regner jeg med at går greit, jeg har 1486 på siste oppdatering og det er da enda et par uker igjen.
Sånn er det noen ganger :/Jeg er ikke på topp100 engang
Travel mnd :/
Men det kan du sikkert fort klare og fikseJeg er ikke på topp100 engang
Travel mnd :/
I orden i kveld iallefall ;-)Æsj...håper det snart blir i orden!!![]()
Hehe jaNei, det er faktisk bedre å ha vært med på paradise enn det der![]()
Men vet ikke hvor langt unna topp100 jeg er hellerMen det kan du sikkert fort klare og fikse![]()
Ja det er det!Sånn er det noen ganger :/
Enda muligheter for å komme seg inn på lista da![]()