Hva jobber dere med?

Jobber som sykepleier i hjemmebasert omsorg. Fungerer godt i 100% stilling nå. Unngår å gå til de som røyker inne, ellers har jeg foreløpig ikke behov for ytterligere tilrettelegging. Regner med å bli gradert sykemeldt mot slutten, da det er tunge og til tider svært stressende arbeidsdager. Forrige svangerskap kunne jeg prioritere jobb da jeg ikke hadde barn fra før. Nå kommer mini først, og med en gang jeg føler at energien ikke strekker til, både på jobb og hjemme, vil jeg redusere arbeidstiden.
 
Jobber som sykepleier i hjemmebasert omsorg. Fungerer godt i 100% stilling nå. Unngår å gå til de som røyker inne, ellers har jeg foreløpig ikke behov for ytterligere tilrettelegging. Regner med å bli gradert sykemeldt mot slutten, da det er tunge og til tider svært stressende arbeidsdager. Forrige svangerskap kunne jeg prioritere jobb da jeg ikke hadde barn fra før. Nå kommer mini først, og med en gang jeg føler at energien ikke strekker til, både på jobb og hjemme, vil jeg redusere arbeidstiden.
Så bra. Er også i 100% ennå, men begynner å kjenne at jeg ikke har samme energi som for bare noen uker siden.. er uke 22 nå:)
 
Jobber som pedagogisk leder på avd med barn fra 2-5 år. Jobber enda 100%, og har begynt mer å tilrettelegge dagen selv, med å la andre ta påkledning, matlaging etc. Men er ikke lett når en fungerer som leder, da blir det liksom til at jeg tar det hvis ingen andre gjør det..
Men kjenner godt at dagene ikke er de samme som før. Nå gikk jeg 20% sykemeldt av andre årsaker før jeg vart gravid også, så kjenne på kroppen deg også...
 
Så bra. Er også i 100% ennå, men begynner å kjenne at jeg ikke har samme energi som for bare noen uker siden.. er uke 22 nå:)
Ja, nyter at formen er på topp! Vet at det blir fort nok tungt og slitsomt :) Jeg er veldig innstilt på å prioritere meg selv, får ingenting igjen for å slite seg ut. Skal ha igjen energi til fødsel og barseltid også. Har ingen planer om å være utslitt når jeg går ut i permisjon.