IKM uke 47

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
☆ MANDAG 16. NOVEMBER:
☆ TIRSDAG 17. NOVEMBER:
☆ ONSDAG 18. NOVEMBER:
☆ TORSDAG 19. NOVEMBER:
☆ FREDAG 20. NOVEMBER:
☆ LØRDAG 21 NOVEMBER:
☆ SØNDAG 22. NOVEMBER:

♡ Gravid ♡
Border
Frida00 - pp2
Kjerringaivinden - pp3
LilleBlomst88 - pp2
Smurfine88
Balder13 - pp1
MissOddsteen - pp3
Lillii - pp2
Molte - pp2
Kulefisk - pp2
Arcalae - pp5
Fjellrose - pp3

:( Tantebesøk :(
Symaskin - pp10
Baremeg=0)
Tothamon
Minti - pp7
Utolmodigemeg - pp3
Charlie
LilleHavfrue - pp1
Shio - pp1
Babystøv
Emilie89 - pp3
Matrosfrue - pp5
Chanett - pp11
Drømmespire - pp5
xlibrax80
Kasandre - pp2
Frøken R-80
Skjærapåtunet

Forbi IKM
*Drømmer90*- pp8
Bkno1019872 - pp3
Spireønske91 - pp4
Jordbærmamma - pp11
Amahel - pp4
AnniPia - pp1 etter MA
Fortryllende
Dorothy91 - pp2
Plokkfisk
Bellelini - pp2
Born-confused - pp1

Last edited:
Melder meg inn her jeg, med IKM rundt 21. November :)

Pp2

Oppdatert. Nå begynner liste å fylles.

Selv er jeg på sd4. Bare en dag til med mensen.

Denne måneden blir det følgende oppskrift:
dag 1-12 antibiotika, bidronninggele, rooibos te, vitaminer E, C, sink, selen, jern, folat.
dag 12-19 roobois te, ClearBlue digital eggløsningstest med dobbel hormon indikator (passe på å legge inn aksjer ETTER positiv resultat siden jeg ikke vet når etter fast blinkefjes EL kommer), fortsette med vitaminer.
dag 20-32 rooibos te, vitaminer. Mulig jeg kjøper Wild Yam også.

Vi har nå vært prøvere i 11 mnd. Denne pp blir den siste før 1 år med prøving har gått. Vi er ferdig utredet privat og ingenting galt er funnet. Lurer på om jeg bør kontakte fastlegen eller priva gyn for noe mer de kan gjøre for oss. Hva hadde dere gjort?
Vi er snart 32 og 36 år.

Last edited:

dag 1-12 antibiotika, bidronninggele, rooibos te, vitaminer E, C, sink, selen, jern, folat.
dag 12-19 roobois te, ClearBlue digital eggløsningstest med dobbel hormon indikator (passe på å legge inn aksjer ETTER positiv resultat siden jeg ikke vet når etter fast blinkefjes EL kommer), fortsette med vitaminer.
dag 20-32 roobois te, vitaminer. Mulig jeg kjøper Wild Yam også.

Vi har nå vært prøvere i 11 mnd. Denne pp blir den siste før 1 år med prøving har gått. Vi er ferdig utredet privat og ingenting galt er funnet. Lurer på om jeg bør kontakte fastlegen eller priva gyn for noe mer de kan gjøre for oss. Hva hadde dere gjort?
Vi er snart 32 og 36 år.

Hva er roobois te?:)

dag 20-32 roobois te, vitaminer. Mulig jeg kjøper Wild Yam også.

Vi er snart 32 og 36 år.
Hei :-) Vi tok privat gyn som sendte oss videre til Riksen. Føler selv at gyn er mer interessert i å hjelpe og får time der på dagen :-)

Hei :) Vi tok privat gyn som sendte oss videre til Riksen. Føler selv at gyn er mer interessert i å hjelpe og får time der på dagen :)
Ble dere sendt videre fordi det var noe "galt" eller er dere helt friske i følge tester og prøver?
Vi er nemlig helt friske. Klarte også å bli gravid i pp7, så helt innenfor normalen. Nå tar det tid allikevel, så jeg lurer på om jeg bør kontakte gyn igjenn for å sjekke f.eks. at eggledere er åpne, evt. få pergo elns.

Ble dere sendt videre fordi det var noe "galt" eller er dere helt friske i følge tester og prøver?
Vi er nemlig helt friske. Klarte også å bli gravid i pp7, så helt innenfor normalen. Nå tar det tid allikevel, så jeg lurer på om jeg bør kontakte gyn igjenn for å sjekke f.eks. at eggledere er åpne, evt. få pergo elns.
Vi er helt friske :-) tatt prøver og hsg-røngten. Ingen ting galt. Har et barn fra før så vet jo at jeg har fått det til :-) men nå har vi prøvd i flere år. Absolutt ikke noe resultat i det hele tatt. Så vi ønsket å bli sendt videre. Er 32 og 35. Vil gjerne ha to til, så ønsker ikke å vente så mye lengre. Jeg blir ikke akkurat yngre jeg heller :-)

Back
Topp