Skjønner ingenting! Ex-u eller SA neste? :(

Krysser fingrene for at alt er i orden, ser jo bra ut :) :)
Tusen takk, Sanndy! Håper veldig jeg også, og ble veldig glad når jeg fikk se 2-3 i dag! Men liker virkelig ikke spottingen og smertene på venstre side... Men når testene bare blir sterkere, så er forhåpentligvis blødningene helt ufarlige! <3

Tusen takk, Sanndy! Håper veldig jeg også, og ble veldig glad når jeg fikk se 2-3 i dag! Men liker virkelig ikke spottingen og smertene på venstre side... Men når testene bare blir sterkere, så er forhåpentligvis blødningene helt ufarlige! <3

Da jeg hadde en SA så var testen 2-3 rett før jeg begynte å blø og dagen etter så var den 1-2 og så "ikke gravid" så gikk veldig fort når det først skjedde, så er enig i at så lenge det stiger så er det ingen fare for at du mister :-)

Da jeg hadde en SA så var testen 2-3 rett før jeg begynte å blø og dagen etter så var den 1-2 og så "ikke gravid" så gikk veldig fort når det først skjedde, så er enig i at så lenge det stiger så er det ingen fare for at du mister :)
Har mistet mange ganger før, og da har hcg også alltid sunket raskt både før og like etter at jeg har begynt å blø... Så håper veldig på at dette er en terminspire som bare tuller litt med oss! Men er skikkelig bekymret for at gullklumpen er plassert utenfor livmoren pga den lave hcgen, smertene og blødningene, men satser på at vi får ultralyd ganske tidlig i uken som kommer!

Har mistet mange ganger før, og da har hcg også alltid sunket raskt både før og like etter at jeg har begynt å blø... Så håper veldig på at dette er en terminspire som bare tuller litt med oss! Men er skikkelig bekymret for at gullklumpen er plassert utenfor livmoren pga den lave hcgen, smertene og blødningene, men satser på at vi får ultralyd ganske tidlig i uken som kommer!

Ja håper også det :-)

Hjelper nok med en UL ja og så finner de ut at den sitter rett hvertfall, og hcg er jo ikke så veldig lav, noen har jo lavere hcgnivå enn andre. Den skal jo bare vise 2-3 nå :-)

Ja håper også det :)

Hjelper nok med en UL ja og så finner de ut at den sitter rett hvertfall, og hcg er jo ikke så veldig lav, noen har jo lavere hcgnivå enn andre. Den skal jo bare vise 2-3 nå :)
Håper virkelig at du har rett! <3 Utrolig kjipt at St. Olavs mente at dette ikke kunne gå bra bare... De har vært helt fantastisk til nå, men ble litt frustrert på onsdag når de hørte hcg-nivået og sa "jaja, da er det vel bare å håpe på at du har hatt en kjemisk da, sånn at du forhåpentligvis slipper at det er en ny graviditet utenfor livmoren." Heldigvis var fastlegen mye mer optimistisk! :)

Back
Topp