Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååhhh, så deilig det må være å se hjertet som slår! Har kun sett det på feil sted til nå, så den store drømmen er å få se det neste uke.. Har fått litt press nede i livmorsområdet og litt mer murringer og kramper som bekymrer meg, men testen i dag var sterkere enn den fra igår!Er ikke så gæli det da, er jo økningen som teller og den øker jo så syns ikke du skal bekymre deg så altfor mye
Har blødd litt denne uken jeg også og var på my ultralyd i dag for å se pga blødningene, og der lå en liten reke med hjerte som banket, så ikke bekymre deg så mye for spottingen hvis det ikke blir mye og vondt![]()
Håper det jeg også! Har ikke tegn til koagler enda, så tar det foreløpig som et godt tegn (selv om menssmertene har blitt verre)!Jeg håper og krysser alt jeg har for deg!!
Jeg spotta jo i går, og skrev tråd om det, så satse på at det er like ufarlig hos deg også!
God klem og lykke til! <3
Ja, den hadde steget fint! Men liker ikke blødningene...Det var jo fantastisk godt nytt at hcg-en hadde steget! Håper så inderlig for deg![]()
Tusen takk, verpehøna! Håper veldig veldig! Føler ikke lenger at alt håp er ute... Nå har mannen spandert luksusfrisør på meg for at jeg skal bli litt skjemt bort og få kose meg litt! Føler meg så utrolig heldig som har en så fin mann!Hcg øker jo i hvert fall! Det må jo være et godt tegnkrysser fingre og tær!
Tusen takk!Krysser fingrene for deg!
Tusen takk, kjære deg!Krysser fingre og tær for at dette går veien!! <3
Helt enig! Hcg skulle ha sunket og ikke steget hvis det var en pågående SA! Men er fortsatt ganske stresset for at det er en ex-u... Har veldig ensidige menssmerter, den lave hcg'en (stigningen min var normal sist også når jeg hadde ex-u) og blødningene... Får ta en ultralyd i midten/slutten av uken som kommer! Og tusen takk!Rart med økende hcg om du drev å aborterte egentlig.. Så det ser jo lovende. Krysser fingre for deg!!
Tusen takk!Krysser alt jeg har for at det er ufarlige blødninger og at alt er som det skal! <3
Tusen takk, Bethlisa! Helt grusomt å være i limboland, men forhåpentligvis går det bra til slutt! <3Forferdelig følelsemessig karusell du er igjennom nå stakkars :/ Er så vondt ikke vite. Jeg syns absolutt du burde få tatt deg en UL, slik at du får senket skuldrene litt.
Tenker på deg og masse lykke til. <3