Skjønner ingenting! Ex-u eller SA neste? :(

Stor klem <3

Nei :( det var ikke det jeg håpte på å se :( uff, livet er så urettferdig iblandt altså! Sender en trøsteklem <3

Det var nok dessverre ingen feil... Fikk svaret på den i går nå, og den var kun økt til 35! Skjønner virkelig ingenting av at testene hjemme er så sterke da! For noe skikkelig dritt! Altfor lav stigning også, så da ser det ut som at det er en ny ex-u.... :(

Ånei :-(

Men så rart med testene som er så sterke, burde jo bare vært en liten skyggestrek.

Men håper at du får god hjelp og god støtte nå.

Jeg vil også bare si at jeg ble gravid med ivf i august og mistet igjen 5+0 ca i september, var fryktelig lei meg, nå denne måneden ble jeg gravid helt på egenhånd ca 4 uker etter SAen. Så alt kan skje :-)
Håper at alt ordner seg for deg snart, detter var fryktelig Kjipt og urettferdig.

God klem til deg ❤❤

Å nei! Det var da helt utrolig dumt :( Veldig rart med de sterke testene også. Å, huff, så skuffende! Trøsteklem <3

Huff nei og nei! Hadde vært gøy med er mirakel nå altså!

Å nei, så trist! Enig i at det var rart testene var så sterke og økte i styrke...

Tusen takk for alle gode tanker, fine dere! Er helt uendelig knust, men synes fortsatt at det er veldig rart... Snakket med st. Olavs og de mente jeg burde få dobbeltsjekket med et annet laboratorium, så skal ta en ny prøve nå for å se! Skjønner virkelig ikke at det skal være mulig å få så sterke streker på så latterlig mange tester med så lav hcg?! St. Olavs var enig i at dette i så fall virket som en ex-u, og at vi i så fall bør være forsiktige med å vente for lenge med å fjerne det... Helt grusomt bare å skrive det, og tårene triller... Trodde virkelig det skulle være vår tur etter 10+ mislykkede graviditeter og en ex-u! :(

Dette var kjempetrist å lese. Hadde så store forhåpninger til prøve nummer to. Ekstremt urettferdig dette, jeg kan ikke forestille meg den smerten du sikkert føler nå...

Så trist! Sender deg mange klemmer, håper virkelig det snart går veien for deg. Huff :( <3

Uff så trist! Dette var ikke planen :( håper du får et svar på hva som egentlig skjer.. Sender deg mangen gode klemmer!!! <3

Dette høres utrolig brutalt ut! :( Jeg ønsker dere lykke til med den videre prosessen, og jeg håper dere får klare svar og god oppfølging av riktig personell! Sender over noen gode klemmer!

Mulig jeg spør dumt nå, men kan de ikke ta en ultralyd for å sjekke? Eller vil de kanskje ikke gjøre det..?

Tusen takk igjen for all omtanke og at dere er så fantastiske! <3 Jeg er i alle fall fortsatt gravid, og testene blir bare sterkere så gullklumpen lever ihvertfall... Legene er imidlertid veldig bekymret for at det er en ny graviditet utenfor livmoren, så får veldig tett oppfølging og har tatt nye blodprøver i dag... Superspent på resultatet! St. Olavs mente alt håp var ute, mens fastlegen mente det var for tidlig å avfeie det som en lost case... Ultralyd er det dessverre for tidlig med enda, men skal ha det neste uke for å sjekke.. Ble sykemeldt i dag og muligens neste uke for å slappe av. Helt fullstendig vrak nå! Livredd for hva som skjer, men har fortsatt et ørlite håp når testene er så sterke!

I dag var teststreken neeeeeesten lik som kontrollstreken, så skjønner ikke hvorfor hcg blir målt så lav! Men har tatt blodprøve på to forskjellige steder i dag for å ha en kontrollmåling også..

2d2hw11.jpg

Fikk svar på blodprøvene for litt siden, og begge to var på 79.. Veldig fin stigning fra onsdag ettermiddag til i dag tidlig, men er jo fortsatt lavt.. Jeg trodde jeg var 4+4 i dag, men st Olavs sa at jeg bare var 4+2... Men i ettermiddag har jeg begynt å spotte også, men håper det bare er skjøre slimhinner pga lutinus som er årsaken! Veldig spent på om det da er sterkere eller svakere test i morgen!

Åh, jeg håper sånn for deg!
Kjipt med spotting. Får håpe det er uskyldig! Og hvis du ikke er så langt på vei som du trodde så forklarer jo det lave resultater.

Åh, jeg håper sånn for deg!
Kjipt med spotting. Får håpe det er uskyldig! Og hvis du ikke er så langt på vei som du trodde så forklarer jo det lave resultater.
Tusen takk, kjære! ❤️ Skjønner ikke helt at beregningen til st Olavs er riktig, men den gjør i alle fall tallene bedre! Føler det har kommet litt ukomfortabelt mye de siste to timene nå, og litt kramper, så er litt skeptisk!

Fikk svar på blodprøvene for litt siden, og begge to var på 79.. Veldig fin stigning fra onsdag ettermiddag til i dag tidlig, men er jo fortsatt lavt.. Jeg trodde jeg var 4+4 i dag, men st Olavs sa at jeg bare var 4+2... Men i ettermiddag har jeg begynt å spotte også, men håper det bare er skjøre slimhinner pga lutinus som er årsaken! Veldig spent på om det da er sterkere eller svakere test i morgen!

Er ikke så gæli det da, er jo økningen som teller og den øker jo så syns ikke du skal bekymre deg så altfor mye ;)

Har blødd litt denne uken jeg også og var på my ultralyd i dag for å se pga blødningene, og der lå en liten reke med hjerte som banket, så ikke bekymre deg så mye for spottingen hvis det ikke blir mye og vondt :)

Jeg håper og krysser alt jeg har for deg!! :)
Jeg spotta jo i går, og skrev tråd om det, så satse på at det er like ufarlig hos deg også! :)
God klem og lykke til! <3

Back
Topp