Symptom tråden

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Tenkte at vi kunne ha en tråd der vi kan dele og sammenligne symptomene våres, kan hjelpe oss og slappe av litt tenker jeg :-)

Jeg er 4+4 idag og har veldig lite symptomer, har litt mensmurringer og strekninger i magen og lysken, og magen er stram og oppblåst og sprenger litt i puppene, har ikke veldig ømme brystvorter, men føler mer ut som voksesmerter, og de har vokst kjempemye, ut av alle bhene, og blodårene er veldig synlige, blir også veldig sulten plutselig og oftere og tisser mye:-)

8+1, sykemeldt pga kvalme. Trøtt. Murringer.

7+1, egentlig kun trøtt og sliten:) litt murring og strekk nå og da:)

4+2. Ekstremt vonde pupper, småkvalm og veldig trøtt. Sist hadde jeg bekkenplager fra dag 1, men har (bank i bordet) ikke kjent noe til det denne gangen.

4+4

-Tisser ofte
- kvalm :(
- murringer
- trøtt
- ømme bryst
- sover dårlig på nettene

Sover også ekstremt dårlig på nettene :(

Men sov litt bedre i natt, sov ikke lenge, men sov godt den de få timene jeg fikk sovet :-)

6+

Sykemeldt på grunn av kvalme. Ømme pupper som vokser som bare det, og veldig tydlige blodårer på brystet.
Tidligere hatt mensmurringer flere ganger til dagen, men de er borte nå. :)

5+1 kvalm, murringer, større pupper

Jeger ganske så symptomfri!:) Litt større bryster, men ingen ømhet eller noe:happy: Av og til får jeg akkurat som menstruasjonssmerter i korte bølger.. Og av og til får jeg vondt/strekk i magen etter jeg har tømt blæra, andre?

Jeger ganske så symptomfri!:) Litt større bryster, men ingen ømhet eller noe:happy: Av og til får jeg akkurat som menstruasjonssmerter i korte bølger.. Og av og til får jeg vondt/strekk i magen etter jeg har tømt blæra, andre?
Jepp og jeg som har mistet før blir livredd av det, men gir seg jo ganske fort :)

6+5

Føler meg helt vanlig, men har to symptomer (?):
- føles litt som jeg har konstant hold, en liten stikning på siden i underlivet
-får ikke trukket pusten helt inn, stopper 2/3 på innpust

Ellers er det litt merkelig å være gravid uten at jeg egentlig føler det på kroppen. Tidlig ul i uke 12 er jo en hel evighet til, så får smøre meg med tålmodighet (noe jeg ellers har lite av).

6+1
Småkvalm
Murringer/voksesmerter
Begynt å kjenne det i bekkenet (men håper det går seg til, er plaga med låsninger fra før)
Store ømme bryster
Litt problemer med å få til nr 2 :-p
Sover dårlig

Er 5+6, og må si at de siste 2-3 dagene så har jeg hatt null symptomer!
Har kun hatt ømme bryster!
Men tror det er pga guttungen har hatt omgangssjuke så jeg har vært så opptatt med å pleie han at jeg har ikke "hatt tid" til å kjenne etter?! :P

Trøtt!!!. Følte meg ikke gravid før test så var sikker på at det ikke klaffa- helt til håret plutselig hadde fått krøller over natta, akkurat som forrige svangerskap. Da ble jeg ivrig på å teste :) ikke kommet noen ille symptomer. Er 5+4 , forrig sv.skap kom kvalmen kastet over meg 5+6 , spent på om jeg slipper henne gang. *håååpe :)

2 dager helt symptom fri etter en uken fer jeg har vært stygg kvalm :o

5+6 og fortsatt svært få symptomer. Litt trøtt, tisser ofte og opp tisse om natten.

Back
Topp