Symptom tråden

Ekstrem kvalme (ingen oppkast) Sover veldig dårlig
Tisser ofte
Ømme bryster

Håper i det minste kvalmen avtar litt og at jeg får sove mer snart ;)

4+4 i dag. Egentlig stort sett symptomfri. Litt ømme bryster når jeg klemmer på de, og veldig svake mensmurringer en gang i mellom. Ellers helt fin.

8+1 i dag, og fortsatt ekstremt kvalm, svimmel, sliten, trøtt og med direkte vonde pupper... Med min flaks starter vel detta meieriet opp i uke 15! :p

4+4 i dag. Egentlig stort sett symptomfri. Litt ømme bryster når jeg klemmer på de, og veldig svake mensmurringer en gang i mellom. Ellers helt fin.
Jeg har forresten sovet myye bedre etter at jeg fant ut jeg var gravid!! Har sovet så dårlig de siste ukene, men de siste to nettene har jeg sovet dypt og godt.. Deilig! Måtte det vare!! :) :)

6+5 og vært kvalm de siste to dagene. Håper ikke det blir noe verre enn det det er nå for på mandag begynner jeg i ny jobb!

5
-fryktelig trøtt
-sover helt forferdelig dårlig om natta
-ømme bryster
-hyppig vannlating

Egentlig ganske fornøyd så langt, ingen av disse symptomene er noe veldig plagsomme :)

Nå har kvalmen kommet for fullt hos meg idag :( måtte gå hjem fra jobb nå, går bare og brekker meg og har skikkelige kvalme bølger og klarer nesten ikke å spise noe, men får i meg væske og spyr ikke, så kunne vært verre, håper at det gir seg fort igjen :-)

6+3 og er kun kvalm til keg har spist frokost! Ellers er jeg uendelig trøtt og oppblåst. Sover 8-10 t hver natt og er stup trøtt hver dag, sover gjerne en time midt på dagen... Får ikke gjort noe annet en å ligge på benken når jeg har fri :P sist svangerskap kom kvalmen i uke 7 og jeg spydde daglig til uke 19, så krysser det jeg har for at jeg ikke blir like kvalm denne gang!

Fryktelig lite symptomer her uke 7+5. Er som sist svangerskap egentlig.... trøtt og sliten og småkvalm hvis det går for lenge mellom hver gang jeg spiser. Håper nesten på mer klare symptomer snart!:p sier jeg hvertfall nå!:p

5+5

Oppblåst
Forstoppa
Tisser ofte
Ømme og store bryster
Sliten i korsryggen
Kvalm (ikke like ille nå)
SULTEN
Gråter for ingenting
Kort lunte
TRØTT

Jeg har en helt ekstrem tretthet, og sulten og kvalm om hverandre. Fått en del mage, og har vondt bekken. Svimmel innimellom. Har også mange "cravings". Tomater, avokado, pesto, ost, olivenolje og frukt.

6+1 og jeg har blitt kvalm sirka mellom 11-15 hver dag (eller lenger) og så misster jeg sååå mye hår :(

4+6
Kvalm om morgenen
Halsbrann av og til
Ømme pupper
Magen føles litt støl/øm
Oppblåst !

5+3 her.
Foreløbig ikke de helt store plagene.

Tørr i munnen/tørst
Oppblåst mage
Små uggen gjennom dagen og litt kvalm innimellom

7+5

Kvalm hele dagen
Svimmel av å stå
Utrolig sliten
Sulten og fort mett
Vonde bryster, nesten litt problematisk å finne en god liggestilling på natta :o
Oppblåst

Før jeg testet positivt: Ømme pupper, kvalm, trøtt og frøs hele tiden, vondt i korsryggen
Etterpå: Ømme pupper/nipples, til tider kvalm, lite energi, stikninger, vondt i korsryggen, mensmurringer

Og oppblåst!!!!! :(

8+6 i dag. Synes symptomene begynner å avta no. Anelse mindre pupper og mindre vondt å ta av bh. Litt mindre jevnt kvalm, kommer mer som byer trigget av lukt og synsinntrykk :) ellers er jeg fryktelig oppblåst og har allerede gått inn den nye gravidebuksa ;)

Uke 5+5

- kvalm 24/7 :(
- murringer , stikninger
- trøtt
- ømme bryst
- sover dårlig på nettene

5+1
Mest påtrengene er vondt i symfysen og mye stikninger og strekninger i livmoren og området rundt,
Tidevis veldig vondt nesten brennende følelse i symfysen, men det er nok hormonutløst bekkeløsning "bare".
Puppa er lite plagsomme.
Kvalm av og på, plutselig svimmel uansett om jeg sitter står eller ligger.
Har vært løs i magen men i dag var den plutselig hard.
Kjenner litt i korsryggen innimellom men ikke mye.
Dårlig matlyst.

Back
Topp