Tror min holder på å prøve på å snu seg om dagen. Han har lagt med hodet oppe på høyre side, men nå er hodet nede i lysken nesten. Føles ut som tverrleie nå. Så vi får vel bare se hva som er planen hans 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det er morsomt at man kan merke så mye av personligheten deres alleredeHer ligger nok rumpa ned, lå sånn på oul og 3d en uke etterpå, jordmor mente ho lå sånn denne uken også... Har en følelse av at frøkna kommer til å ligge på rumpa ned bare for å konstantere at hun har egne meninger fra dag 1![]()
Han her lå i tverrleie på oul, men jeg glemte å spørre jordmor på sist KO troll hvordan han lå daSkal på kontroll på tirsdag, så da får jeg huske på å spørre da
Men kjenner at han snur seg ganske ofte
![]()
Hun gjorde sikkert det hun min og, for hun sa hun skulle kjenne litt hvordan han lå før hun satte på doppleren. Men jeg var så opptatt av å få høre hjertelyden jeg, så tenkte ikke over om hun da hvordan han låMin sjekker det på hver kontroll?! Det er en del av lyttingen når hun hører hjertelyden
Hun gjorde sikkert det hun min og, for hun sa hun skulle kjenne litt hvordan han lå før hun satte på doppleren. Men jeg var så opptatt av å få høre hjertelyden jeg, så tenkte ikke over om hun da hvordan han lå![]()
Her ligger nok rumpa ned, lå sånn på oul og 3d en uke etterpå, jordmor mente ho lå sånn denne uken også... Har en følelse av at frøkna kommer til å ligge på rumpa ned bare for å konstantere at hun har egne meninger fra dag 1![]()
Gammeldags er det jo ikke, og det er en god måte. Men ikke så vanlig på kontoll, som min jm sa, hun bruker dopler sånn at jeg også skal få høre. Det tror jeg er veldig vanlig. Men jordmorstetoskopet er jo uten mulige strålinger, og sikkert og enkelt i bruk.Legen hører med sånn gammeldags rør, så jeg får ikke hørt hjertelyden selv. Men legen fant den med en gang - sterk og tydelig lyd. Hun har aldri kjent på magen for å kjenne leie. Men det er vel mer vanlig på senere kontroller ?
Førstegangs fester seg jo gjerne før fødsel, men ikke alle.Merker ingenting til hvordan hun ligger selv:-/ Får vente til legetimen om ei uke og se hva legen sier;-) Håper hodet fester seg litt tidlig denne gangen, sist festet jenta seg ikke før etter termin. Kjenner mye bevegelse da, men vanskelig å bedømme hvilke kroppsdeler det er;-)