Skravletråd Oktober

Jeg sitter å hører på katten som snorker borti godstolen sin, mens jeg venter på kjærest og hunden som er ute på tur:) Lurer på om vi kanskje skal bestille oss noe å spise.. Hadde egentlig handla inn til steik, men han sovna på sofaen, og fikk ikke vekt han før rundt kl 19:p Utslitt stakkar.. Men nå har han en uke ferie!:D ooog mest sannsynlig er det 4uker til neste gang han drar på reisejobb (y) <3
Hurra for mann med fri:D så koselig!!

Kommer nok litt an på mobil tror jeg...
Og om man sitter på pc eller ikke.

Fikk ikke opp ikonet du sendte nå heller, står bare : confused004. Hadde ikke tallene vært med og kolon før og etter hadde jeg fått det opp ;-)
Hmmm. Så når jeg liksom er morsom og putter inn de morsomme tegnene, blir det bare teit:p
Nå var det en smiley med mange ??? over hodet.

Hmmm. Så når jeg liksom er morsom og putter inn de morsomme tegnene, blir det bare teit:p
Nå var det en smiley med mange ??? over hodet.
Hvor skravler du fra?

Jeg har en androide-mobil.

Finnes en del tegn for meg Og, men langt ifra alle på min mobil kommer opp her.

Må som regel kode dem, som dette feks (og nå lager jeg mellomrom mellom sånn at du skal se kodene)

: mad : = :mad:
: confused : = :confused:
: cry : = :cry:
: rolleyes : = :rolleyes:
: shy : = :shy:

Og så er noen jeg har som kommer automatisk:
:-)
;-)
:-(
:-*
:-D
:-P
:-o

Android her også. Men jeg bruker nettleser da, kanskje det blir annerledes?

Her er mine...

Screenshot_2015-10-17-00-16-50.png Screenshot_2015-10-17-00-17-06.png Screenshot_2015-10-17-00-17-13.png Screenshot_2015-10-17-00-17-20.png

Screenshot_2015-10-17-00-17-30.png Screenshot_2015-10-17-00-17-35.png Screenshot_2015-10-17-00-17-53.png Screenshot_2015-10-17-00-18-06.png Screenshot_2015-10-17-00-18-23.png

Screenshot_2015-10-17-00-18-44.png Screenshot_2015-10-17-00-18-57.png Screenshot_2015-10-17-00-19-02.png

Hurra for mann med fri:D så koselig!!
Jaaa <3 Er så fornøyd med å ha han hjemme mer enn et par dager igangen :D Ooog vi har kjærestehelg for første gang på evigheter :) Junior er hos moren i helgen, og det er lenge siden sist.. Så det er veldig godt å få være bare oss to også.. Pleie kjærligheten litt :) <3

Jaaa <3 Er så fornøyd med å ha han hjemme mer enn et par dager igangen :D Ooog vi har kjærestehelg for første gang på evigheter :) Junior er hos moren i helgen, og det er lenge siden sist.. Så det er veldig godt å få være bare oss to også.. Pleie kjærligheten litt :) <3
Har dere lagt noen hyggelige planer for kjærestehelgen da? :)

Har dere lagt noen hyggelige planer for kjærestehelgen da? :)
Nei, ikke særlig store planer.. Han har lovt å pushe meg til å få ferdig en innlevering jeg har på nettstudiet jeg tar, og lovt meg å hjelpe til å bleike tuppene på håret mitt en runde til så jeg kan få farget de knallrøde :) Men annet enn det har vi ikke lagt andre planer enn hva vi skal ha til middag imorgen og når vi skal kjøre til svigers neste helg :p Vi er ganske laidback begge to, så her i hus er en perfekt kjærestedag rett og slett å sitte inntil hverandre i sofaen med favorittdrikken vår, litt godt, føttene opp i sofaen og pledd over oss mens vi ser film eller serie;) Jeg holder gjerne på med noe håndarbeid samtidig, noe han elsker at jeg gjør :´) Eksen kan ikke noe slikt, så han syns det er så kult at jeg kan og liker å strikke, hekle og sy osv :p

Back
Topp