Greit å slappe av noen dager ogsåHar fri i dag, men er ikke helg på meg før i morgen gitt siden jeg må jobbe.. Men i dag skal jeg bare slappe av så godt jeg kan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å slappe av noen dager ogsåHar fri i dag, men er ikke helg på meg før i morgen gitt siden jeg må jobbe.. Men i dag skal jeg bare slappe av så godt jeg kan![]()
Jeg prøvde lovehearts men syntes det bare ble værre, så har bare holdt meg til melk etter detJeg drikker også melk, fungerer her
Ellers anbefalte jordmor mandler eller eple. Helst ikke loveharts, da det er mye sukker![]()
Det er detGreit å slappe av noen dager også![]()
Men drikker du MYE melk liksom? Eller holder det med et glass?Jeg prøvde lovehearts men syntes det bare ble værre, så har bare holdt meg til melk etter det
Men mandler og eple skal prøves ut!
Du får prøve på detEple ❤skal gi det et forsøktakk!
Eneste som fungerte for med var slik til å drikke jeg kjøpte på apoteket.Har drukket masse melk uten hjelp. Men skal prøve loveheartstakk!
Holder meg til melk her også når det fungererJeg prøvde lovehearts men syntes det bare ble værre, så har bare holdt meg til melk etter det![]()
Men mandler og eple skal prøves ut!
Det er så vanskelig. For skjer liksom hele tiden hele døgnetDu får prøve på det
Ellers kan du jo tenke om det er noe spesielt du har spist, som du kanskje bør unngå. Jeg måtte holde meg unna lakris sist, ellers ble jeg veldig plaget:/
Denne gangen har jeg stort sett merket det om jeg spiser for mye mat sent på kvelden.
Den har jeg faktisk ikke hørt..Haha, det fikk meg til å begynne å nynne på sangen bare egil band-sko![]()
Er det ekkelt å drikke?Eneste som fungerte for med var slik til å drikke jeg kjøpte på apoteket.
Fine de var
Ja, det er ikke sikkert at det kommer av noe spesielt. Hvis ingen av tipsene hjelper, så har de jo noe på apoteket for det ogsåDet er så vanskelig. For skjer liksom hele tiden hele døgnet![]()
Tar meg et glass når jeg merker jeg får halsbrann - og har jeg alltid med meg et glass på rommet når jeg skal legge megMen drikker du MYE melk liksom? Eller holder det med et glass?
https://m.youtube.com/watch?v=YddldtgJdm0Den har jeg faktisk ikke hørt..
Takk for detFine de var![]()
Nei.Er det ekkelt å drikke?![]()
Tar det senere, ha vondt i hodet og orker ikke musikk nå.
Black debbat artige tekster også? Har ikke hørt tror jegTar det senere, ha vondt i hodet og orker ikke musikk nå.
Men når det er sagt, han og Black Debbat har noen utrolig artige tekster
Er veldig glad i gore tex selvTakk for det
Veldig gode på også
Bruker goretex sko litt mye for tida, så greit med noe som er litt finere også![]()
Egil som i bare Egil band er med der..Black debbat artige tekster også? Har ikke hørt tror jeg