har damene mye..

siwro

Gift med forumet
plager? :eek:

Blir så sjelden på nett siden dagene går til jobbing, har også et fosterbarn på 1 år, så dagene går i ett altså.
Har fint lite med energi for tiden, da jeg må opp kl 6 for å vekke på han og gå til barnehage, så til jobben min, så gå hjem igjen etter jobb, lage middag litt kos å lek før kvelds å legging. Så er så sliten for tida at jeg legger meg omtrent samtidig som han:nailbiting:, da han enda er våken og urolig på natta sååå blir lange tunge dager.

Ellers har jeg ikke mye plager selv, bortsett fra en rygg som er:angry4. og ellers så har jeg noen sinnsyke drømmer, som jeg ikke tørr snakke om engang, enkelte ting jeg brekker meg av og ikke klarer å tygge på;);)
Og så er jeg sååå oppblåst, ser jo ut som jeg er laaaaangt på vei jo, prøver å skjule :p er vel ikke normalt med stormage 10 uker på vei :p

Er så spennende dette:-)

Ja da skjønner jeg dagene dine går i ett, supermom :-) mine er så store at de sover jo rundt, men har null energi jeg heller føler jeg. Må sove på ettermiddagen faktisk og gjør jeg ikke det legger jeg meg kl 20:00 :-D
Studie, skole og hus er akkurat nok nå kjenner jeg. Er også veldig kvalm, brekker meg gjennom dagen, men prøver få i meg mat.
Gleder meg til dette roer seg :-)

Her går det i kvalme, brekninger, halsbrann til tider og trøtt. .:eek: og rare og syke drømmer kan jeg også skrive under på at jeg har:oops:

Ryggsmerter er forsterka nå når jeg er gravid, murringer, kvalme og brekninger samt en djevelsk hodepine som nekter å gi seg.. 4 barn som skal på aktiviteter etter skole og lekser, jobb ( jobber natt så sover dårlig) to griser som kjeledyr og 3 papegøyer som gjør hodepinen værre.. tjohoo! :p gleder meg vilt til alle plagene er borte..! :)

Jeg har kroniske smerter som heldigvis blir bedre når jeg er gravid, men får fort vondt i bekkenet og korsryggen. Er tidvis utrolig kvalm, veldig lite energi og masse masse kviser. Merker at syre kan gi tendens til halsbrann. Men alt i alt så går det fint så lenge jeg får sove på natta! Sovet dårlig to netter så i ettermiddag ble det pølser og potetmos fra pose, jeg orka ikke lage noe annet :-p og har sitti i sofaen selv om jeg burde gjort noe annet. Har tre skolebarn i alderen 7-14 år, så ettermiddagen er mest hektisk her.

Sover litt dårlig, vonde brystvorter (men det har blitt bedre enn før), småkvalm (men virkelig ikke noe å klage over, var mye værre sist), har vondt i halebeinet og korsryggen som stråler ned mot knærne, og så blør jeg da... Kjenner jeg begynner å tro at det går galt. :( men har spottet siden positiv test, og blødningen er ikke konstant, pluss at hcg for et par uker siden var fint innenfor normalen, så jeg har jo et håp da. :)

Haha, disse drømmene! I helgene sover jeg ekstra lenge bare for å drømme mer :p

Er uvel, svimmel og ekstremt trøtt. Har en på 14 mnd som holder meg oppe I flere timer hver natt. Og vi er oppe 05-06 tiden. Største våkner også av og til på natta. Jeg var styggdårlig med 1 åringen så priser meg lykkelig over at jeg ikke er det nå. Med han satt jeg nesten konstant på do/med bøtte

Jeg er utrolig sliten og trøtt, litt kvalm av og til.
Har også en på 16 mnd som plutselig er vanskelig å legge, og han våkner altfor tidlig siste 6 ukene.
Har en mann som har vært syk i over en måned nå og ingen finner ut hvorfor. Så er jeg som må gjøre alt hjemme. Heldigvis er 5 åringen veldig snill og flink

Jeg er veldig kvalm, type sengeliggende. Ikke mye hjelp i mor fortiden altså... Sist gikk det over etterhvert (uke 13-14) så satser på det blir bedre denne gangen også. Heldigvis er min mann er superpappa og fikser det meste i heimen, så heldig sånn sett!

feel you.. har ei på 7 mnd som er OVERALT.. føler jeg er trøtt hele tiden.. magen har allerede kommet ( føler jeg selv) kanskje fordi det ikke er så lenge siden forgie graviditet.. så flink du er, STAY STRONG ;) Ooog Btw.. di drømmene... ja det er ganske så vanelig har utrolig mange rare selv :P

Jeg har MYE plager :( 100% sykemeldt, hovedsakelig pga kvalmen som gjør at jeg bare funker 10% i hverdagen. Med to små barn er dette ganske uutholdelig. Ellers vondt i ryggen, hjertebank, svimmel, og magen ser ut som jeg er 20 uker på vei. Måtte bytte ut jeans med kjole allerede i uke 4. Jeg setter pris på at jeg ikke er så sykt trøtt eller har halsbrann.

Spiser enten salt og fet mat eller frukt. Var colalightholiker før, nå klarer jeg nesten ikke en halv halvliten engang. I natt drømte jeg om Walking Dead. Zoombiene hadde forandret seg til hippier, de var som om de var på weed og de var seige å drepe og kjempet ikke imot.

Nå har kvalmen sluppet nesten helt, men er helt j..... trøtt. Hver dag skulle jeg ønske at jeg kunne ligge i senga til jeg våknet av meg selv.
Nå har jeg lyst til å sove en dupp over kontorpulten.

Hihihih ;) Det var jo ikke regnbue og rosa kos da :P De måtte fortsatt drepes og frykten var der, men vi skjønte ikke hva som gikk av de :P

Haha, forsåvidt, walkers på weed er vel ikke uproblematisk nei :p Nei, på tide å sette igang med sesong 6, gleder meg!

Haha, forsåvidt, walkers på weed er vel ikke uproblematisk nei :p Nei, på tide å sette igang med sesong 6, gleder meg!

Jeg har falt litt av da... mannen snek seg til å se videre uten meg, så jeg får ikke tatt han igjen. Jeg er fortsatt på fengelssesongen :( Men en venninne skrev på face at hun skulle se det i går :P

Kvalmen er endelig blitt redusert, har dog forferdelig dårlig matlyst, så hvis noen har noen gode forslag på enkle varmretter som egner seg til lunsj, er det bare å skrike ut! Blir evig takknemlig! :-D Takler ikke knekkebrød lenger og spiser begrenset med brød grunnet hveteallergi. Er også fryktelig trøtt, men klarer å ta hensyn til dette siden jeg er student og har få obligatoriske forelesninger. Sover ofte opptil 9/10 timer i løpet av en natt. :-) Har også verdens beste mann som ordner alt når jeg plutselig blir totalt ubrukelig. :-D

Et irrelevant spørsmål for tråden, men spør likevel: Er det slik at en bør holde seg unna vaskemidler med sterke lukter i løpet av graviditeten? Typisk unngå å vaske badet med Jif osv.?

Kvalmen er endelig blitt redusert, har dog forferdelig dårlig matlyst, så hvis noen har noen gode forslag på enkle varmretter som egner seg til lunsj, er det bare å skrike ut! Blir evig takknemlig! :-D Takler ikke knekkebrød lenger og spiser begrenset med brød grunnet hveteallergi. Er også fryktelig trøtt, men klarer å ta hensyn til dette siden jeg er student og har få obligatoriske forelesninger. Sover ofte opptil 9/10 timer i løpet av en natt. :) Har også verdens beste mann som ordner alt når jeg plutselig blir totalt ubrukelig. :-D

Et irrelevant spørsmål for tråden, men spør likevel: Er det slik at en bør holde seg unna vaskemidler med sterke lukter i løpet av graviditeten? Typisk unngå å vaske badet med Jif osv.?

En skal vel være forsiktig med alt en puster inn når en er gravid og ikke gravid. Men om man bruker det på ventilerte steder er det ikke noen fare. Men man går ikke inn i dusjen, lukke døren og sprayer. Da kan man bli dårlig selv. Men fosteret blir ikke skadet. Hvis det skulle påvirket fosteret måtte det vært mye påvirkning over lang tid.

Back
Topp