plager? 
Blir så sjelden på nett siden dagene går til jobbing, har også et fosterbarn på 1 år, så dagene går i ett altså.
Har fint lite med energi for tiden, da jeg må opp kl 6 for å vekke på han og gå til barnehage, så til jobben min, så gå hjem igjen etter jobb, lage middag litt kos å lek før kvelds å legging. Så er så sliten for tida at jeg legger meg omtrent samtidig som han
, da han enda er våken og urolig på natta sååå blir lange tunge dager.
Ellers har jeg ikke mye plager selv, bortsett fra en rygg som er
. og ellers så har jeg noen sinnsyke drømmer, som jeg ikke tørr snakke om engang, enkelte ting jeg brekker meg av og ikke klarer å tygge på

Og så er jeg sååå oppblåst, ser jo ut som jeg er laaaaangt på vei jo, prøver å skjule
er vel ikke normalt med stormage 10 uker på vei 
Er så spennende dette
Blir så sjelden på nett siden dagene går til jobbing, har også et fosterbarn på 1 år, så dagene går i ett altså.
Har fint lite med energi for tiden, da jeg må opp kl 6 for å vekke på han og gå til barnehage, så til jobben min, så gå hjem igjen etter jobb, lage middag litt kos å lek før kvelds å legging. Så er så sliten for tida at jeg legger meg omtrent samtidig som han
, da han enda er våken og urolig på natta sååå blir lange tunge dager.Ellers har jeg ikke mye plager selv, bortsett fra en rygg som er
. og ellers så har jeg noen sinnsyke drømmer, som jeg ikke tørr snakke om engang, enkelte ting jeg brekker meg av og ikke klarer å tygge påOg så er jeg sååå oppblåst, ser jo ut som jeg er laaaaangt på vei jo, prøver å skjule
Er så spennende dette