Kalde hender

bettispagetti

Gift med forumet
Junilykke 2022
Er det flere som har skikkelig kalde hender? Det er helt ekstremt. Valigvis er jeg den som alltid sitter uten sokker og gjerne i tskjorte, nå må jeg pakke meg inn i teppe i sofaen og klarer så vidt å hekle fordi fingrene er helt stive..
Slik er det forøvrig hele dagen. Da jeg var på kurs i dag påpekte kursholderen det når vi hilste.

Skikkelig rart! Slik var det ikke sist svangerskap.. :)

Jeg å...normalt veldig varm...og det var jeg i forrige svangerskap å..nå..: Iskald

Har nok for det meste varme hender, men føttene er iiskalde:/ mormor fikk nyssen i dette og var å kjøpte ullsokker og tøfler til meg igår:)

Har også kalde hender og føtter! Men er det ikke da de sier at det er en gutt ;p ?
Jeg fikk gutt sist,- var stikk motsatt av kald! Var som en ovn i 9 mnd :P jeg satt her og håpte litt på at det kanskje var et tegn på jente jeg! Selv om det i grunn ikke spiller noe rolle hva det blir foruten at jeg er såå nysjerrig :P :)

Jeg fikk gutt sist,- var stikk motsatt av kald! Var som en ovn i 9 mnd :p jeg satt her og håpte litt på at det kanskje var et tegn på jente jeg! Selv om det i grunn ikke spiller noe rolle hva det blir foruten at jeg er såå nysjerrig :p :)

Hehe, daså. Er vel ikke akkurat bunnsolid disse ulike teoriene :p Er jo mulig det blir motsatt kjønn denne gangen om symptomene er så ulike. Men man skal aldri si aldri. Vet om flere som har hatt stikk-motsatte svangerskap men likevel fått samme kjønn. Så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet ;)

Hehe, daså. Er vel ikke akkurat bunnsolid disse ulike teoriene :p Er jo mulig det blir motsatt kjønn denne gangen om symptomene er så ulike. Men man skal aldri si aldri. Vet om flere som har hatt stikk-motsatte svangerskap men likevel fått samme kjønn. Så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet ;)
Ja, vet! Hadde bare vært så utrolig fint med en "fasit" i disse lange ukene før vi får vite det! Er absolutt ikke laget for å gå i uvitenhet :P

Fryser jeg og! Pleier aldri å fryse. I natt la jeg meg med morgenkåpen på under dyna hehe.

Men frøs i begynnelsen i forrige svangerskap også. Ble jente ;)

Jeg får litt sånn frysebøyer avogtil, varer ikke så lenge hver gang, men fryser på føttene nesten hele tiden og merker at jeg har kaldere hender :-)

Høres ikke ut som om det er noe unormalt og der er bra :-)

Godt det ikke bare er meg! Har pleid å bli ekstra varm med skikkelige hetetokter når jeg har vært gravid tidligere, men nå er jeg ISKALD hele tiden! Satt med ullundertøy, fleece, doble ullsokker og dobbelt pledd i går kveld fordi jeg var så kald!

Jeg er også veldig kald, og ikke bare på hendene. På jobb er det alltid varmt (Jobber hjemme hos en privatperson) og varmen står alltid på fult. Pleier å omtrent omkomme av varme der, gå uten sokker og i singlet. Nå må jeg ha langermet og sitter med teppe over meg.
Hjemme sitter jeg også godt pakket inn med tepper, gensere og det som er.

Jeg er også veldig kald, og ikke bare på hendene. På jobb er det alltid varmt (Jobber hjemme hos en privatperson) og varmen står alltid på fult. Pleier å omtrent omkomme av varme der, gå uten sokker og i singlet. Nå må jeg ha langermet og sitter med teppe over meg.
Hjemme sitter jeg også godt pakket inn med tepper, gensere og det som er.
Hehe, det er akkurat som jeg skulle sagt det selv :P trodde ikke det var mulig å fryse så mye!!

Back
Topp