Diller/cravings

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Har dere noen? Jeg har denne uken her hatt et umettelig behov for melk, noe jeg egentlig ikke drikker ellers.. Iskald melk er bare såååå godt om dagen :p :D

Akkurat nå er deg alt som har me jul å gjøre :-P julebrus, kakemenn, pepperkaker osv. :-P

Har ikke noen bestemte diller, men drikker dessverre cola hver dag, og har som oftest i meg noe godteri/sjokolade i løpet av dagen også.

I starten hadde jeg cravings på cheeseburger med sylteagurk fra mc eller Bk :p fæle greier.

Pepsi Max .... Men unngår å drikke d hver dag :) ellers er det frukt og grønt som gjelder :))

ISBITER. Og Pepsi Max med isbiter selvom jeg ikke er veldig glad i Pepsi Max til vanlig...

Jeg har aldri merket noe spesielt til diller i svangerskapet annet enn hva som er normalt ellers og. Spesielt mtp sjokolade.. :P En periode er det peanøttkubbe som er favoritten, en stund senere er troika det eneste jeg vil ha. Men slik er jeg altså når jeg ikke er gravid også. :)

Alt med sjokolade har vært gjennomgående hele tiden. Ikke nødvendigvis så mye. Til vanlig er ikke sjokolade det jeg velger om jeg skal ha noe godt :p

Melk og geitost :)
Så har jeg veldig lyst på noe søtt for tida:/
Holder meg unna julevarene, og skal prøve på det enda en stund;)

Har ikke hatt noen spesielle diller, men den siste uka har jeg veldig ofte fått lyst på noe søtt på kvelden. Pleier ikke å ha så veldig søtsug sånn til vanlig, men kanskje det nå henger sammen med at jeg ofte blir mer sulten på kvelden å.

Nei, ingen cravings her tror jeg. Eller jeg har drukket Pepsi Max 2 ganger på en uke - noe jeg egentlig ikke liker. Men nå var det veldig godt plutselig!

Har ikke hatt noen spesielle diller, men den siste uka har jeg veldig ofte fått lyst på noe søtt på kvelden. Pleier ikke å ha så veldig søtsug sånn til vanlig, men kanskje det nå henger sammen med at jeg ofte blir mer sulten på kvelden å.
Samme her. Har aldri opplevd ordentlig søtsug før nå.

Veldig glad i melk - men det har jeg egentlig alltid vært! Hehe
Lakris har jeg fått helt dilla på og sånn pærebrus..

Jeg måå ha sjokolademelk hver dag. Føler meg litt barnslig, men deilig å skylde på cravings :)

Back
Topp