Skravletråd Oktober

Glukosebelastning i morges, det var ikke så gøy, jeg plaget denne tråden med min klaging over ventetid og medventende.... men deretter helt grei. Lillesøster hjemme med feber, men ser heldigvis ut til å være fin igjen nå så vi satser på at det ikek blir noe mer

Æsj, husker den...måtte ta den testen jeg og :) mye venting da, ja!
God bedring til lillesøster!
Her har vi vært på trilletur, støvsuga og hatt besøk av svigermor :p

Jada :) begynner å komme meg igjen etter en slitsom periode, men det ser ut til at det løsner litt. Det hjelper jo alltid med litt snop :D

Er han glad i det ?

Bra at det går seg til :)
Snop hjelper alltid! ;)

Ja, han var litt skeptisk en stund, men kommer seg nå :) hjalp å gjøre det litt oftere :)

Bra at det går seg til :)
Snop hjelper alltid! ;)

Ja, han var litt skeptisk en stund, men kommer seg nå :) hjalp å gjøre det litt oftere :)
Ja det gjør det :P men jeg hadde vært så flink, men godteri syken melder seg med en gang man er sliten !

Lurer på om jeg skal be mannen kjøpe med smash til meg :o

Så bra :) snuppa her å liker det, å vi går jo på babysvømming i tillegg da :D

Ja det gjør det :P men jeg hadde vært så flink, men godteri syken melder seg med en gang man er sliten !

Lurer på om jeg skal be mannen kjøpe med smash til meg :o

Så bra :) snuppa her å liker det, å vi går jo på babysvømming i tillegg da :D

Hehe! Her har jeg klart å være snopefri hver ukedag i to uker nå... Gleder meg til fredda'n! :p
Smash er såååå godt!!

Babysvømming virker supert! Hadde egentlig lyst å begynne med det jeg og, men har enda ikke blitt noe av :o

Hehe! Her har jeg klart å være snopefri hver ukedag i to uker nå... Gleder meg til fredda'n! :p
Smash er såååå godt!!

Babysvømming virker supert! Hadde egentlig lyst å begynne med det jeg og, men har enda ikke blitt noe av :o
Ja det hadde jeg å :P får begynne til uka igjen :P Hehe

Ja det er det !!

Det er så morro :D

Hadde liksom vært enklere for dem å komme til dere?!;)
Jepp.. de har sagt i 3 mnd nå at de skal komme, men skjer ikke. Bare min side som har vært mye her og flink å besøke snuppa. Men de er sånn. Vi må komme dit hvis de skal bli kjent

Back
Topp