Skravletråd Oktober

:):)
Yes...sitter å ser på barnehagebildene...mon tro ka pakke jeg skal bestille...
Jeg bestilte bare av jentungen sist gang:)
Usikker på hva jeg går for denne gangen.

Skravles litt mer her I dag enn I går ser jeg :)

Jeg bestilte bare av jentungen sist gang:)
Usikker på hva jeg går for denne gangen.
Det blir en pakke her for skal ha noe i gave og da lønner det seg...
og vil ha av avd.

lurer på lerretspakken...hmm..men var nå mye peng da...
Vil ha et stort til oss nemlig

Det blir en pakke her for skal ha noe i gave og da lønner det seg...
og vil ha av avd.

lurer på lerretspakken...hmm..men var nå mye peng da...
Vil ha et stort til oss nemlig
Må se hva alternativene er her også når vi bestiller. Sist gang bestilte vi tre bilder. Et stort som vi har selv og to mindre til gave :)

Håret er nå forresten ROSA! :P det ble ikke bare en stripe, men hele!

Ja, gjør nok det:) Gikk fra blast rødt, langt hår ned til midt på ryggen, og til knalll flammende rødt til midt på ørene.. "Fashion-klipp" d´lux.. så fryktelig ut og følte meg skamklipt.. Dro til frisørsalong et halvt år etter, og da var frisøren helt oppgitt over hvordan de hadde behandlet håret mitt.. Så hun gjorde sitt beste for å klippe det til og reparere skadene som hadde blitt gjort.. :o Eneste jeg var fornøyd med var rødfargen siden jeg var inne i en "knallrødt hår"-periode.. Men bestemte meg plutselig for å prøve svart, så nå har jeg hatt svart siden desember ifjor:) Men savner litt å ha rødt, men føler meg mer voksen med sort :P haha
Oi, ja det må jeg si :-o

Godt du fikk rettet opp idet ;-)

Nei, men alltid fått høre at det hadde passet meg:p Det og tatovør :´) Men jeg er for feig til å klippe og farge andre sitt hår, men mitt eget går helt fint :P Og jeg kan ikke tegne så hadde nok blitt saksøkt om jeg hadde tatovert noen :p
Haha, ja da er det kanskje best å holde seg til seg selv :-P

Back
Topp