Vognpynt?

Pixie

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Julikulene 2020
Noen som har kjøpt eller laget vognpynt? Jeg har lyst å kjøpe/bestille men jeg finner liksom ikke en som er helt perfekt for meg (jeg er veldig perfeksjonist :shifty:). Del gjerne bilde.

Skulle til å anbefale en dame som driver Hekleparadiset, men jeg sjekket Instragram nå, og hun har akkurat lagt ut beskjed om at hun gir seg... Synd, for hun hadde mye fint! Rakk dessverre ikke å bestille noe fra henne.
Så nå er jeg på leteren igjen jeg også ;)

Skulle til å anbefale en dame som driver Hekleparadiset, men jeg sjekket Instragram nå, og hun har akkurat lagt ut beskjed om at hun gir seg... Synd, for hun hadde mye fint! Rakk dessverre ikke å bestille noe fra henne.
Så nå er jeg på leteren igjen jeg også ;)
Har vært innom henne ett par ganger jeg også, veldig kjipt at hun gir seg for hun hadde masse fint. :(

Jeg har kjøpt men er så usikker på hvordan jeg skal feste det slik at det sitter finest mulig! Så for meg å ha det stramt over kalesjen, men så ser jeg mange har det slik at det "henger" litt ned?!

Jeg har fått min mor til å hekle vognpynt. Håper den blir fin! Kan legge inn bilde når hun blir ferdig ;)

Jeg har hørt rykter om at ene tanta mi skal hekle en til oss :) Krysser fingrene for at det stemmer, for jeg har sett en hun har lager før, og den var så fin!

Skulle ønske jeg også kunne hekle, har lyst å hekle vognpynt og bamser men jeg tror ikke jeg har tålmodighet til å lære meg det... :bored:

Skulle ønske jeg også kunne hekle, har lyst å hekle vognpynt og bamser men jeg tror ikke jeg har tålmodighet til å lære meg det... :bored:
Kan jeg, kan du? ;) begynner så smått å få til hekling selv! :D og det er litt avslappende på en måte.

Back
Topp