Gardiner på barnerommet

Hermine

Gift med forumet
Noen som har hengt opp gardiner på barnerommet? Man trenger jo ikke dette på lenge enda, men det er jo koselig å komme litt i orden:-) Hva slags gardiner tenker dere å ha?
Jeg har kjøpte gardiner på Princess i dag, tenkte å gjøre det enkelt og kjøpe ferdige gardinhøyder. Valgte blå med hvite stjerner, og håper det blir fint:-) Hadde tenkt på lystette liftgardiner, evt rullegardin - men mannen mener Lillegutt må lære å sovne selv om det ikke er helt mørkt.. Og det er jo kanskje et poeng, men det finner vi vel ut av etterhvert.

Noen som har hengt opp gardiner på barnerommet? Man trenger jo ikke dette på lenge enda, men det er jo koselig å komme litt i orden:-) Hva slags gardiner tenker dere å ha?
Jeg har kjøpte gardiner på Princess i dag, tenkte å gjøre det enkelt og kjøpe ferdige gardinhøyder. Valgte blå med hvite stjerner, og håper det blir fint:-) Hadde tenkt på lystette liftgardiner, evt rullegardin - men mannen mener Lillegutt må lære å sovne selv om det ikke er helt mørkt.. Og det er jo kanskje et poeng, men det finner vi vel ut av etterhvert.
De skal jeg også ha, dersom det er de lystette? Har ikke kjøpt de enda, men har sett de og har de på lista mi:)

Vi skal pusse opp barnerommet etterhvert og vi går nok for lystette gardiner, men har ikke vært og tittet enda. Jeg liker ikke å stå opp kl fem fordi det begynner å bli lyst og mini tror det er morgen. :-P
Synes det er penere med gardiner enn rullegardin. :)

Jeg har lyst til å henge opp gardiner på det kommende barnerommet snart, selv om mini kommer til å sove inne hos oss en stund. Men jeg aner ikke hvordan gardiner jeg vil ha. Vi har kun en persienne hengende der inne nå... Dere som har fått opp gardiner må gjerne legge ut bilde, kanskje vi andre kan få noen ideer :)

Kommer ikke til å ha eget rom til babyen i starten pga plassmangel, så her står alt av utstyr stuet på det vi bruker som kontor nå. Vi skal flytte i februar, så det får bare være sånn en stund til.

Har ikke ordnet med gardiner enda, men blir nok kjøpt lystette på princess. Er uansett en stund til hun skal over på eget rom. Må se an hvordan hun sover. Mulig det blir å dele rom med storesøster også når hun flytter ut av vårt rom:)
Har ikke bestemt så langt. Blir liggende hos oss, så lenge jeg ammer på natta da.

De skal jeg også ha, dersom det er de lystette? Har ikke kjøpt de enda, men har sett de og har de på lista mi:)

Det er jeg sannelig ikke sikker på, tenkte at hvis jeg skulle ha lystett måtte jeg kjøpe rullegardin i tillegg.. Skal se på pakningen igjen i morgen, kan ta bilde også:-)

Her får hun ikke eget rom på en god stund enda. Vårt soverom er det eneste i 2.etg. Så hun må flytte ned en etg og overta storebror sitt når den tid kommer. Tipper det går fint, men føles veldig langt ned der akkurat nå.

Tenkte å ha lillegutt på soverommet mitt/vårt til han er året gammel i hvert fall. Det som kommer til å bli barnerommet er for øyeblikket et gjesterom. Får se det an. Vil jo at han skal få mest mulig søvn, så om han blir forstyrret av å sove på samme rom, da må gjesterommet bli omgjort tenker jeg.

Tenkte å ha lillegutt på soverommet mitt/vårt til han er året gammel i hvert fall. Det som kommer til å bli barnerommet er for øyeblikket et gjesterom. Får se det an. Vil jo at han skal få mest mulig søvn, så om han blir forstyrret av å sove på samme rom, da må gjesterommet bli omgjort tenker jeg.

Ja, tenker vi får se det an. Kan i utgangspunktet tenke meg at han flytter inn på eget rom rundt 6 mnd, men vi skal ta det som det kommer. Blir vel neppe som man har tenkt seg:-) Helt i starten har vi lyst til å samsove, legge babynestet i midten av dobbeltsenga - med egen dyne. Har 180-seng så det burde være nok plass. Etterhvert kan mannen tenke seg å henge opp Leandervuggen i taket over fotenden, eller vi kan flytte sprinkelsenga inn. Mange muligheter altså:-)

Jeg kjøpte de samme i dag selv, men jeg trodde jo at det var to gardiner i pakka, så må tilbake å kjøpe en til på mandag. Men de passet perfekt til fargen på veggene på det som skal bli rommet til mini :)

Hehe, fort gjort å ta feil der ja:-) Jeg spurte for å være helt sikker.

Hehe, fort gjort å ta feil der ja:-) Jeg spurte for å være helt sikker.
Jeg kjøpte to forskjellige gardiner, for jeg var så usikker hvilke farge jeg skulle velge, så jeg må jo uansett tilbake å bytte den andre gardinen :P Men det ble veldig bra med den blåfargen altså!! Fornøyd :)

Back
Topp