Kommentartråd til bildetrådene!

Da har vi vært på ultralyd i dag og sett ett bittelite, men veldig bra, hjerte i dag :Heartred
Ikke store greiene enda, men vi er allerede forelsket :Heartbigred
Vis vedlegget 137594
Hvor langt er du på vei på bildet?
EDIT : Så svaret i en annen tråd:) Gratulerer med flott liten spire:D
 
Hvor langt er du på vei på bildet?
EDIT : Så svaret i en annen tråd:) Gratulerer med flott liten spire:D

Tusen takk :Heartred
Han sa jeg var 7 uker +

Har fått akupunktur mot bekkenet og kvalmen i dag, så vi får se... skal tilbake på mandag ;)
 
Ang ultralyd.. Dere er veldig tidlig ute, mange av dere! Jeg fikk ikke engang legetime før uke 13, og bestilte privat ultralyd uke 12. (Som jeg tydeligvis hadde henvisning på fra før, men som jeg ikke aner om er utvendig/innvendig eller hvordan det fungerer! Tok innvendig før jeg ble gravid på samme sted.)

Jeg sitter som ett spørsmålstegn, får ikke tak i jordmor (ikke at jeg vet hvor jeg får tak i sånne heller), men føler jeg rett og slett får alt for lite info!

I og med at jeg har vært under utredning hos gynekolog, burde jeg vel følges litt opp? Nå er jeg 8-9 uker, så går fort til 12. Men herregud.. Alt er bare spørsmål..
 
Jordmor får du tak i ved å ringe til din nærmeste helsestasjon :) Bare ring og si at du er gravid og vil ha jordmor så får du vell time i uke 24 og utover tror jeg. Den første kontrollen gjøres hos lege. Her hvor jeg bor er det også vanlig med time først i uke 12.

Ultralyd i uke 12 gjøres utvendig :)

Det blir mer oppfølging og info etter den første legetimen :)
 
9f130f442fe7cba46e460453ad165c96
cafaa3a312829452ced1fc8592658bfc
6807fc492460dba08e174b149f1db786
ultralyd i dag. 10+6. Mine to små troll som var veldig aktive. Det er eneggede tvillinger, så kommer til å bli fulgt opp veldig nøye fremover. Ultralyd igjen om 3 uker. Håper de deler likt mellom seg inni her ❤❤
.. så fantastisk :D hvor lange var de når du var på ultralyd ? :D
 
Jordmor får du tak i ved å ringe til din nærmeste helsestasjon :) Bare ring og si at du er gravid og vil ha jordmor så får du vell time i uke 24 og utover tror jeg. Den første kontrollen gjøres hos lege. Her hvor jeg bor er det også vanlig med time først i uke 12.

Ultralyd i uke 12 gjøres utvendig :)

Det blir mer oppfølging og info etter den første legetimen :)

Jordmor ville ha meg inn i uke 12-13. Her jeg bor er det vanlig. Jeg får komme inn i uke 11 fordi jeg har behov for å prate om forrige fødsel og om det blir keisersnitt nå
 
Jordmor ville ha meg inn i uke 12-13. Her jeg bor er det vanlig. Jeg får komme inn i uke 11 fordi jeg har behov for å prate om forrige fødsel og om det blir keisersnitt nå
Så bra at det ordnet seg da :) Kunne ønske jeg fikk komme inn litt tidligere her også :)
 
Back
Topp