Kommentartråd til bildetrådene!

En tråd i 'Våre bilder' startet av Lykkeliten_86, 13 Sep 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

For at det skal bli mer oversiktlig i bildetrådene så foreslår jeg at man kommenterer her! :)

Om du vil quote/kommentere noe i bildetrådene så trykk på quote/kommenter som vanlig, klipp ut teksten og gå over i denne tråden og skriv nytt innlegg - lim inn teksten! :D

2. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Foreslår at vi kommenterer her eller lager nye tråder på fellesen, så blir det mer oversiktlig i bildetrådene. :) :D

3. gullkorn Elsker forumet

7+3 etter menstermin og 7+2 etter ul:)

• Liker Liker x 1
  4. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Så herlig!!! :D Gratulerer. ♡

• Liker Liker x 1
  5. Solsikke2016 Glad i forumet

Hvordan har det gått?

• Liker Liker x 1
  6. Hjerteknuseren Flørter med forumet

Hcg nivået var på 127 på 4+0, så er gravid og er i dag 6+0 :D
    Skal på tidlig ul 23.sept :)

• Liker Liker x 3
  7. Morslykke Glad i forumet Septemberhjertene 2018

Hvor bestilte du tidlig ultralyd, gjennom fastlegen? Så fantastisk ut:)

8. gullkorn Elsker forumet

Jeg ble henvist pga abort med komplikasjoner sist. Men neste gang i uke 12 går jeg privat og betaler :)

9. Morslykke Glad i forumet Septemberhjertene 2018

Det var trist å hørre, så bra at alt står bra til med den lille nå, jeg klarer nesten ikke vente til UL, gleder meg så mye, så lurer på om jeg også skal bestille privat før den tid.

10. gullkorn Elsker forumet

Ja veldig lykkelig nå!:) var helt forferdelig nervøs i går, heldigvis gikk det bra❤️
    Ja jeg var på tidlig ul i uke 11 sist og da hadde det sluttet å utvikle seg 4 uker før. Så jeg hadde aldri klart å vente til oul.

11. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

20 days past 2 day transfer, som betyr 20 dager etter innsett av 2 dagers embryo. Jeg er gravid ved assistert befruktning, IVF. :)

12. Happiness36 Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn ♡Junigull 2016♡

Ok, da forstår jeg :)

13. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Så herlig med hjerte som banker! ❤️

Termin utifra hva da? :) Om du er 6+5 er termin 9. eller 10. mai, og om du er 7+4 så er termin 3. eller 4. mai (avhengig av om legen din bruker svangerskapslengde 40+2 eller 40+3). Eller er det menstermin som foreløpig er 6.5, og du er 7+2 eller 7+1? Ble bare litt forvirret. :p

14. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Så herlig! :D

Den var nok 2,7 mm siden du er 5+4, den går forbi 1 mm i uke 4. :)

15. September-2013 mumsemamma Oktoberskattene 2015

Selvfølgelig, jeg som skrev feil :joyful:

• Liker Liker x 1
  16. Starbucks Forumet er livet

Åååh!! Så herlig! Jeg skal inn og se 5+3. Er veldig spent på hva vi får se da, men siden jeg reiser på ferie 2 uker på tirsdag så måtte jeg bare innom for å titte:) Gleder meg til ul på torsdag:)

• Liker Liker x 1
  17. September-2013 mumsemamma Oktoberskattene 2015

Ja d var veldig godt å se :) jg reiser på ferie neste onsdag, så blir godt å få m seg ultralyden dagen før vi drar :) masse lykke til på torsdag :)

18. Starbucks Forumet er livet

Takk:D Og lykke til til deg og:)

19. Utrolig86 Flørter med forumet

Hehe, blir forvirra sjøl' jeg! Men jeg syns det var enklest å bruke ukene som jordmora "gav" meg etter UL. Da sa hun at hun målte enbryoet til 6+5. Dvs at jeg i dag er 7+4. Hadde jeg brukt min menstermin så er jeg 8+3... Du har nok rett om termin. At 9 eller 10 mai blir rett etter UL-termin, og 3 eller 4.5 etter menstermin. På UL-lappen sto det "Termin 7.5", men jordmora sa den var amerikansk. SÅ huska jeg ikke helt hvordan jeg skulle regne...Trodde kanskje jeg skulle trekke fra en dag. Men så var det kanskje legge til to :-D

Termindatoer så tidlig som nå er uansett ikke 100%. Jeg er ikke heeelt sikker på første dag av siste mens heller... Jeg trodde jo ikke det var mulig for meg å bli gravid på naturmetoden, så fulgte ikke akkurat med ;-) Men i starten av mai er dekkende for når jeg kan vente en liten baby. Hvis alt går bra self. Men det tror og håper jeg nå!....

20. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Haha... Ja, kan fort bli forvirrende. :p Amerikansk er legge på 2 eller 3 dager for å få norsk, litt avhengig av hvilken av de norske lengdene sykehuset/jordmoren din bruker. :) Og babyen kommer når den vil uansett!

Del denne siden