Skravletråd Oktober

Skulle ønske jeg var mer praktisk på mange ting:p skolemessig hater jeg muntlig,men elska tekst og teori :p helst matte
Jeg er motsatt. Hater matte... men elsker engelsk, samfunnsfag og historie :)

Blir hun våken av å spise eller å vente på flasken?
Eldste var flaskebarn, og han ble våken av å mase på mat mens vi gjorde flasken i stand.
Siden han ville ha mat nesten ved faste tidspunkt endte vi opp med å lage flasken litt får han pleide å våkne, tok han opp og han spiste i søvne, og jeg slapp å være oppe i to timer etterpå
Selve spisingen. Flasken er ordnet på 1 minutt. Så hun våkner ofte ikke så mye akkurat på den. Prøver å lage når jeg hører det er tegn til at hun våkner.

Hun må nesten og være litt våken for å spise. Ellers skjer det ingenting. Har jo slitt med matingen siden fødsel. Endelig slutt på kavinga underveis iallefall

Ånei det er kjipt:-/. Jeg fikk den heldigvis ikke før på dagen 8 måneder etter fødsel. Skulle egentlig hatt igjen i slutten av september meeeen ville visst heller vente til nå:-).
min kom på dagen når den skulle. Har hatt den 2 ganger nå. Skal i operasjon rett etter neste, så litt avhengig av at den kommer presis da og :p

Skjønner hvordan det er å ikke ha matlyst, men du må spise! Det er viktig både for kroppen din og for jenta di ♡

Jo. Skal prøve å være bedre imorgen. Har bare ikke lyst på noe:/ dagene går liksom i at jeg lager mat til henne (hun får flaske) og i ett derfra til neste måltid. :p handler bare om hennes mat og hvor mye ml :p

Jo. Skal prøve å være bedre imorgen. Har bare ikke lyst på noe:/ dagene går liksom i at jeg lager mat til henne (hun får flaske) og i ett derfra til neste måltid. :p handler bare om hennes mat og hvor mye ml :p
Skjønner det, men husk også på deg selv ♡

Back
Topp