Ja, det syns jeg. Jeg bor 1,5 time utenfor da, i landlige omgivelser.Hihida må jeg nesten friste med Trondheim da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det syns jeg. Jeg bor 1,5 time utenfor da, i landlige omgivelser.Hihida må jeg nesten friste med Trondheim da
![]()
Skulle ønske jeg var mer praktisk på mange tingDet er bra noen liker det, jeg er litt mer praktisk![]()
Topp innstilling!Enig i det!jeg også har brukt den og vært fornøyd! Bestått garanti- tror jeg på den dagen jeg står
(som blir til onsdag)
Joda. Spist burger idag. Da var jeg sp sulten at jeg var svimmel.. måtte ha mat før jeg kjørte hjem fra butikken.Du må jo spise!
Jeg er motsatt. Hater matte... men elsker engelsk, samfunnsfag og historieSkulle ønske jeg var mer praktisk på mange tingskolemessig hater jeg muntlig,men elska tekst og teori
helst matte
Er det det eneste?Joda. Spist burger idag. Da var jeg sp sulten at jeg var svimmel.. måtte ha mat før jeg kjørte hjem fra butikken.
Selve spisingen. Flasken er ordnet på 1 minutt. Så hun våkner ofte ikke så mye akkurat på den. Prøver å lage når jeg hører det er tegn til at hun våkner.Blir hun våken av å spise eller å vente på flasken?
Eldste var flaskebarn, og han ble våken av å mase på mat mens vi gjorde flasken i stand.
Siden han ville ha mat nesten ved faste tidspunkt endte vi opp med å lage flasken litt får han pleide å våkne, tok han opp og han spiste i søvne, og jeg slapp å være oppe i to timer etterpå
min kom på dagen når den skulle. Har hatt den 2 ganger nå. Skal i operasjon rett etter neste, så litt avhengig av at den kommer presis da ogÅnei det er kjipt:-/. Jeg fikk den heldigvis ikke før på dagen 8 måneder etter fødsel. Skulle egentlig hatt igjen i slutten av september meeeen ville visst heller vente til nå.
Og litt nøtter i syv tiden i morrest.Er det det eneste?![]()
Liker de fagene og. Spesielt historieJeg er motsatt. Hater matte... men elsker engelsk, samfunnsfag og historie![]()
Høres idyllisk ut daJa, det syns jeg. Jeg bor 1,5 time utenfor da, i landlige omgivelser.![]()
Skjønner hvordan det er å ikke ha matlyst, men du må spise! Det er viktig både for kroppen din og for jenta di ♡Og litt nøtter i syv tiden i morrest.
Ja,Høres idyllisk ut da![]()
Vanligvis.ikke jeg heller..men mannen er hjemme siden vi har kontroll så ds har jeg tidJeg vil ikke få tid i morgen tidlig
Skjønner hvordan det er å ikke ha matlyst, men du må spise! Det er viktig både for kroppen din og for jenta di ♡
Skjønner det, men husk også på deg selv ♡Jo. Skal prøve å være bedre imorgen. Har bare ikke lyst på noe:/ dagene går liksom i at jeg lager mat til henne (hun får flaske) og i ett derfra til neste måltid.handler bare om hennes mat og hvor mye ml
![]()
Jo tror det var megMen én del er trøtte og på vei o seng snart, eller? Var det ikke deg jeg skulle jage i seng?
Jeg må snart i sengBle litt roligere her inne nå da.men jeg er her ei stund til jeg![]()
Sånn lite tettsted?Ja,bor midt I det lille vi kan kalle sentrum her da
![]()
Joda, skal prøveSkjønner det, men husk også på deg selv ♡