Skravletråd Oktober

Legger inn årene jeg også. Natta dere to som er igjen her :)

Hadde i utgangspunktet sett for meg en helt hvit farge, på grensen til grå siden det er en del grå i soft mint. Men siden det er ei trapp fikk vi anbefalt å ha litt gyllent i. Noe som igjen strider imot alt av fargeteori i mitt hode (kalde og varme farger sammen. Hm) , men mannen var ubevoktet ei stund. Så da ble den bomull. Det er kun trappen som blir i bomull, og den går kun ned til vaskerommet ( man må åpne ei dør for å gå ned) så det er ikke mange som kommer til å se det rommet sett bort fra meg. Nevnte til gubbis at vi måtte ha dårlig lys trappen :p
Soft mint er jo på veggen rett over trappen ja, men jeg satser på at det går greit :)
Ja da går det nok greit ;-)
Hadde vært kjedelig om det var noe man så hele tiden og som ville irritert ;-)

Spennende :) mye igjen før du er utdanna?:)
Akkurat starta så holder på med innlevering 2 av 15:) har eksamen i juni neste år og da mangler jeg ca 3år av 5 med praksis før jeg kan ta fagbrev:)

Nei det gjør vel ingen ;)
Jeg bare synes det blir mye negativitet, ingen som tvinger noen til å skrive
Jeg mente på ingen måte negative greier, bare sortere litt hva jeg tenker?

Bare bra at TIMEN ikke er neste uke i alle fall (det kommer med et skjema vi skal fylle ut, så den kommer god tid) for jeg har noe jeg skal etter jobb alle de fire dagene jeg jobber, og glukosebelastning på morgenen den dagen jeg ikke jobber.. jeg orker ikke flere ting den uka...
Kan vel ikke komme med så kort varsel?!:)

Akkurat starta så holder på med innlevering 2 av 15:) har eksamen i juni neste år og da mangler jeg ca 3år av 5 med praksis før jeg kan ta fagbrev:)

Så gøy da. Og det går bra sålangt? :)
Her har jeg bare bacheloroppgaven igjen, så er jeg ferdig utdanna :) Ble jo gravid i fjor, så klarte bare ta alle eksamene før det ble for tungt :P

Back
Topp