NattaGod natt jenter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NattaGod natt jenter![]()
Ja da går det nok greit ;-)Hadde i utgangspunktet sett for meg en helt hvit farge, på grensen til grå siden det er en del grå i soft mint. Men siden det er ei trapp fikk vi anbefalt å ha litt gyllent i. Noe som igjen strider imot alt av fargeteori i mitt hode (kalde og varme farger sammen. Hm) , men mannen var ubevoktet ei stund. Så da ble den bomull. Det er kun trappen som blir i bomull, og den går kun ned til vaskerommet ( man må åpne ei dør for å gå ned) så det er ikke mange som kommer til å se det rommet sett bort fra meg. Nevnte til gubbis at vi måtte ha dårlig lys trappen![]()
Soft mint er jo på veggen rett over trappen ja, men jeg satser på at det går greit![]()
God natt til degNei nå må jeg denne kroppen slås avbe gubben komme med stekepanna *flire* tiltak må jeg på...
Nja men det blir nok storfest ..Det kan jo være greit å komme seg ut litt også, trenger ikke å bli senkveld av den grunn
Godnatt og sov godtMen nå slo jeg tom av tvn så ds må jeg vel virkelig ta natta da
Kommer hjem på fredag og da har han ferie i en ukeÅja![]()
Blir han borte lenge da?![]()
Akkurat starta så holder på med innlevering 2 av 15Spennendemye igjen før du er utdanna?
![]()
Jeg mente på ingen måte negative greier, bare sortere litt hva jeg tenker?Nei det gjør vel ingen
Jeg bare synes det blir mye negativitet, ingen som tvinger noen til å skrive
Kan vel ikke komme med så kort varsel?!Bare bra at TIMEN ikke er neste uke i alle fall (det kommer med et skjema vi skal fylle ut, så den kommer god tid) for jeg har noe jeg skal etter jobb alle de fire dagene jeg jobber, og glukosebelastning på morgenen den dagen jeg ikke jobber.. jeg orker ikke flere ting den uka...
Merket ikke noe til detJoda det har det
Ja det er nok fort gjortVi gjør jo aldri det, men lett for familie og venner kanskje helt i beg. der når hun kommer.
Synes det er sånn hver helg, jeg...God morgen![]()
Denne helga bare forsvant :-O
Akkurat starta så holder på med innlevering 2 av 15har eksamen i juni neste år og da mangler jeg ca 3år av 5 med praksis før jeg kan ta fagbrev
![]()