Skravletråd Oktober

Hmmm... Ikke for å lage skår i gleden over oppussing ;-)
Men tror du ikke bomull vil bli "skitten" inntil soft mint?
Jeg studerte mye maling i vinter da vi skulle male stua, og da oppdaget jeg at mange farger ikke harmonerer med egghvit og bomull som de fleste lister og karmer er malt i. Jeg måtte da finne ut hva slags farge det var på karmene før jeg kunne velge farge til stua :-P Det nærmeste jeg kom var klassisk hvit.
Jeg ville ikke ha gule karmer, var lei av den gule fargen det hadde vært på veggen :-P

Er fargene i samme rom, eller er de ved siden av hverandre?

Et klipp fra jotun:
1444603322119.jpg

Jeg studerte mye maling i vinter da vi skulle male stua, og da oppdaget jeg at mange farger ikke harmonerer med egghvit og bomull som de fleste lister og karmer er malt i. Jeg måtte da finne ut hva slags farge det var på karmene før jeg kunne velge farge til stua :p Det nærmeste jeg kom var klassisk hvit.
Jeg ville ikke ha gule karmer, var lei av den gule fargen det hadde vært på veggen :p

Et klipp fra jotun:
Vis vedlegget 140587
Hadde ikke du lagt deg ? ;)

Nei nå må jeg denne kroppen slås av :p be gubben komme med stekepanna *flire* tiltak må jeg på...

Jeg studerte mye maling i vinter da vi skulle male stua, og da oppdaget jeg at mange farger ikke harmonerer med egghvit og bomull som de fleste lister og karmer er malt i. Jeg måtte da finne ut hva slags farge det var på karmene før jeg kunne velge farge til stua :-P Det nærmeste jeg kom var klassisk hvit.
Jeg ville ikke ha gule karmer, var lei av den gule fargen det hadde vært på veggen :-P

Et klipp fra jotun:
Vis vedlegget 140587
Hadde i utgangspunktet sett for meg en helt hvit farge, på grensen til grå siden det er en del grå i soft mint. Men siden det er ei trapp fikk vi anbefalt å ha litt gyllent i. Noe som igjen strider imot alt av fargeteori i mitt hode (kalde og varme farger sammen. Hm) , men mannen var ubevoktet ei stund. Så da ble den bomull. Det er kun trappen som blir i bomull, og den går kun ned til vaskerommet ( man må åpne ei dør for å gå ned) så det er ikke mange som kommer til å se det rommet sett bort fra meg. Nevnte til gubbis at vi måtte ha dårlig lys trappen :p
Soft mint er jo på veggen rett over trappen ja, men jeg satser på at det går greit :)

Back
Topp