Mhm må jo opp grytidligOisann ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm må jo opp grytidligOisann ..
Desverre. Burde jo heller ha malt litt mer enn å ligger her å se tv da jeg uansett er våken.. men nei.He he sånn er det ofte
Hva ble du invitert i først?Mhm lurer på hva jeg skal svare
Neida litt pause må du haDesverre. Burde jo heller ha malt litt mer enn å ligger her å se tv da jeg uansett er våken.. men nei.
Dåpen ,den må jeg i. Er niesen minHva ble du invitert i først?
Ja dåp er ganske tidligMhm må jo opp grytidlig
Hmmm... Ikke for å lage skår i gleden over oppussing ;-)Soft mint

Kanskje, kroppen trenger det. Stressnivået gjør ikke detNeida litt pause må du ha
Nei det gjorde de ikkeJa dåp er ganske tidligvisste de som inviterte deg om dåpen?
Hmm. tidlig kveld på festen da?Dåpen ,den må jeg i. Er niesen min
Ha ha nei da såKanskje, kroppen trenger det. Stressnivået gjør ikke det![]()
Må evt bli det daHmm. tidlig kveld på festen da?
Hadde ikke du lagt deg ?Hmmm... Ikke for å lage skår i gleden over oppussing ;-)
Men tror du ikke bomull vil bli "skitten" inntil soft mint?
Jeg studerte mye maling i vinter da vi skulle male stua, og da oppdaget jeg at mange farger ikke harmonerer med egghvit og bomull som de fleste lister og karmer er malt i. Jeg måtte da finne ut hva slags farge det var på karmene før jeg kunne velge farge til stuaDet nærmeste jeg kom var klassisk hvit.
Jeg ville ikke ha gule karmer, var lei av den gule fargen det hadde vært på veggen
Er fargene i samme rom, eller er de ved siden av hverandre?
Et klipp fra jotun:
Vis vedlegget 140587
Haha, joda, men kan fint skravle likevelHadde ikke du lagt deg ?![]()
Hadde i utgangspunktet sett for meg en helt hvit farge, på grensen til grå siden det er en del grå i soft mint. Men siden det er ei trapp fikk vi anbefalt å ha litt gyllent i. Noe som igjen strider imot alt av fargeteori i mitt hode (kalde og varme farger sammen. Hm) , men mannen var ubevoktet ei stund. Så da ble den bomull. Det er kun trappen som blir i bomull, og den går kun ned til vaskerommet ( man må åpne ei dør for å gå ned) så det er ikke mange som kommer til å se det rommet sett bort fra meg. Nevnte til gubbis at vi måtte ha dårlig lys trappenHmmm... Ikke for å lage skår i gleden over oppussing ;-)
Men tror du ikke bomull vil bli "skitten" inntil soft mint?
Jeg studerte mye maling i vinter da vi skulle male stua, og da oppdaget jeg at mange farger ikke harmonerer med egghvit og bomull som de fleste lister og karmer er malt i. Jeg måtte da finne ut hva slags farge det var på karmene før jeg kunne velge farge til stuaDet nærmeste jeg kom var klassisk hvit.
Jeg ville ikke ha gule karmer, var lei av den gule fargen det hadde vært på veggen![]()
Er fargene i samme rom, eller er de ved siden av hverandre?
Et klipp fra jotun:
Vis vedlegget 140587
Men nå slo jeg tom av tvn så ds må jeg vel virkelig ta natta daHa ha nei da så![]()
Det kan jo være greit å komme seg ut litt også, trenger ikke å bli senkveld av den grunnMå evt bli det da